تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی اولویت و فرصت های سرمایه گذاری ناحیه صنعتی نصرآباد

بررسی اولویت و فرصت های سرمایه گذاری ناحیه صنعتی نصرآبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم درحاشیه این بازدید گفت: اولویت و فرصت های سرمایه گذاری تدوین شده در حال انجام است و با استفاده از ظرفیت های بالقوه در حوزه اقتصادی شاهد رونق بیش از پیش در ناحیه صنعتی نصرآباد خواهیم بود.

او اظهار داشت: حضور مشاوران اقتصادي و صنعتي كمك زیادی به احصاء نيازهاي سرمايه گذاري در اين ناحیه صنعتي خواهد كرد و با تمام توان برای توسعه بیشتر سرمایه گذاری و اشتغال پایدار این منطقه تلاش می کنیم.

در ادامه نیز رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تامین و تکمیل زیرساخت ها در شهرکها و نواحی صنعتی از اولویت های مهم و تاثیر گذار در جهت استقرار متقاضیان سرمایه گذاری خواهد کرد.

راضیه علیرضایی تأکید کرد: بهبود وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی و تسهیل مسائل مربوط به این بخش با تعامل دستگاه های اجرایی استان محقق شده و باید همین روند ادامه داشته باشد.

همچنین در ادامه فرماندار شهرستان تربت جام گفت: اولویت دادن به حوزه های مختلف صنعتی و ارتقاء این حوزه در این ناحیه صنعتی برای توسعه منطقه ضروری است.
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی اولویت و فرصت های سرمایه گذاری ناحیه صنعتی نصرآباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..