تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه‌سازی درباره موسیقی سیاسی و انحرافی است

ساعت: 19:44 منتشر شده در مورخ: 1395/11/23 شناسه خبر: 1036462

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه وزارت ارشاد بیش از 100 ماموریت را انجام می‌دهد، گفت: حاشیه‌سازی درباره موسیقی یک بحث سیاسی و انحرافی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه جلسه شورای اداری مازندران در نوشهر اظهار کرد: موسیقی بخشی از فرهنگ و هنرتمدن سرزمین است و همیشه بوده و خواهد بود.


وی با بیان اینکه بخشی از مصرف فرهنگی ایران از گذشته تاکنون موسیقی بوده است، افزود: موسیقی دارای مرز است و مرز آن در ایران، شرع و قانون و مقصود از شرع، فتوای مقام معظم رهبری است و وزارت ارشاد خود را مکلف می‌داند در چارچوب گفتمان مقام معظم رهبری حرکت کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: بیش از 53 درصد مصرف موسیقی مربوط به صدا و سیما، 25 درصد موسسات مجاز، 21 درصد دانلود از سوی جوانان در شبکه‌های مجازی و کمتر از یک درصد موسیقی در ایران به‌صورت اجرای زنده است.

صالحی امیری با بیان اینکه وزارت ارشاد بیش از 100 ماموریت را انجام می‌دهد، گفت: حاشیه‌سازی درباره موسیقی یک بحث سیاسی و انحرافی است.

وی با تاکید بر اینکه رعایت قانون و شرع در آموزش‌های عام مهم است و عمل باید در چارچوب شرع و قانون باشد، خاطرنشان کرد: از هرگونه ولنگاری باید پرهیز کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد با بیان اینکه در سه ماه گذشته هیچ مشکلی در هیچ جای کشور نداشتیم، یادآور شد: زمین فرهنگ و ارشاد اسلامی زمین بازی سیاسی نمی‌شود و اقتدار این وزارتخانه حفظ می‌شود و ما معتقدیم باید با ثبات و آرامش کار شود.

صالحی امیریی عنوان کرد: در گذشته 70 درصد مصرف موسیقی به دلیل سختگیری زیرزمینی شده بود اما امروز مصرف موسیقی زیرزمینی نداریم.

وی با بیان اینکه ما به نشاط و امید نیاز داریم، گفت: همه اقدامات فرهنگی باید در قالب شرع و قانون باشد.

وزیر فرهنگ در پایان به جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اشاره و بیان کرد: امسال جشنواره فیلم فجر در شان و تراز انقلاب اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه‌سازی درباره موسیقی سیاسی و انحرافی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..