تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطفای حریق از جسد رونمایی کرد + عکس

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ ساعت 11:34 امروز حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان مخبر جنوبی به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه سه و 99 را به محل حادثه اعزام کرد.

اصغر آوانلو؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی به مساحت تقریبی 70 مترمربع حریق اتفاق افتاده و دود بسیار غلیظی از پنجره‌های این ساختمان خارج شده بود.

وی با بیان اینکه نیروهای عملیاتی به سرعت با استفاده از تجهیزات کامل، نردبان دستی و لوله‌های آبرسانی خود را به طبقه دوم رساندند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در مدت زمان کوتاهی شعله‌های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند همچنین آتش‌نشانان در حین مهار شعله‌های آتش با پیکر نیمه سوخته یک مرد میانسال مواجه شدند که پس از حضور عوامل اورژانس مشخص شد وی در همان لحظات اولیه بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛‌ نیروهای عملیاتی پس از مهار آتش و ایمن‌سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند همچنین علت بروز این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان علت‌یابی منطقه پنج عملیات در دست بررسی است.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطفای حریق از جسد رونمایی کرد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..