تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0001 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

آرش استیلاف یکی از مجریان ایرانی معروف در کشور چین می باشد . برای اینکه بیشتر با او آشنا شوید با آسمونی همراه باشید و بیوگرافی و تصاویر گردآوری شده او را در ادامه ببینید .

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0002 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

ابتدای زندگی آرش استیلاف :

آرش استیلاف 7 شهریور 1367 بدنیا آمد . او مجری , بازیگر , خواننده و کمدین در کشور چین است . آرش دانشجوی دکترای فیلمسازی در دانشگاه بین المللی شانگهای می باشد .
بزرگترین آرزوی آرش استیلاف سفر و زندگی در چین بود . او به واسطه پدر و برادرش با این کشور پرهیجان آشنا شد پدر آرش بیش از بیست سال است که با چین ارتباط تجاری دارد. برادر بزرگ او نیز سالها قبل در چین زندگی می‌کند.
سال ۲۰۰۹ میلادی، آرزوی آرش به حقیقت پیوست. او موفق شد با ورود به دانشگاه تربیت معلم هوا دونگ شانگهای در رشته‌های زبان چینی و تجارت بین‌الملل تحصیلات خود را ادامه دهد. این جوان با استعداد و موفق ایرانی پس از سه ماه زندگی در شهر شانگهای واقع در شرق چین، می‌توانست راحت و روان به زبان چین صحبت کند .

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0003 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

صحبت های آرش استیلاف درباره موفقیتش در چین :

خیلی‌ها به من می‌گویند که آرش تو استعداد زبان داری. من نمی‌خواهم این حرف را تکذیب کنم. ولی در فرهنگ واژگان من کلمه استعداد وجود ندارد. من فکر نمی‌کنم چیزی به نام استعداد وجود داشته باشد. به نظر من اول کنجکاوی و علاقه است و بعد از آن خود به خود تلاش و انگیزه هم به آن اضافه می‌شود. و وقتی شما تلاش بکنید خود به خود خیلی راحت می‌توانید یک زبان را یاد بگیرید. من تازه که به چین آمده بودم خیلی فرد درونگرایی بودم و وقتی در یک جمع قرار می‌گرفتم خجالت می‌کشیدم صحبت کنم. اما بعد از ورود به محیط دانشگاه دیدم که خارجی‌ها چقدر راحت با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و خیلی به هم محبت می‌کنند. قرار گرفتن در محیط دانشگاه در چین، یک دفعه ذهنیت من و همین‌طور رفتار و اخلاق من را تغییر داد و من از یک فرد درونگرا به یک فرد برونگرا تبدیل شدم .

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0006 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

موفقیت آرش استیلاف در تلویزیون چین :

آرش همیشه آرزو داشت روزی به اولین مجری ایرانی در تلویزیون چین تبدیل شود و او با کوشش‌ و پشتکار خود توانست به این آرزو جامه حقیقت بپوشاند و به عنوان مجری دو زبانه در تلویزیون شانگهای مشغول به کار شود. آرش به غیر از مجری‌گری در بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی چین هم حضور دارد و مابین مردم چین بسیار محبوب شده است .
بر اساس آمار، شمار مخاطبان تلویزیون‌های چینی از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون نفر فراتر رفته است و رتبه اول را در جهان دارد. بازار تلویزیون چین با توجه به این ظرفیت عظیم، روز به روز چهره‌های بیشتری را به خود جذب می‌کند که هر چند رنگ پوست، هویت و دین‌ آنها متفاوت است اما همگی از محبوبیت و جذابیت یکسانی برخوردار هستند. در این میان آرش استیلاف به عنوان یک جوان ایرانی , توانست با تقسیم کردن شادی خود و آوردن لبخند بر روی لب‌های مخاطبان چینی آرزوی خود را تحقق بخشد اولین بار که او را از دریچه تلویزیون می‌بینید باور نمی‌کنید ایرانی باشد آنقدر که خوب چینی حرف می‌زند. وقتی با لهجه‌ی شانگهای به مجری برنامه سلام می‌کند آنها هم شاید باور نکنند که این جوان که به خوبی به این لهجه صحبت می‌کند نه‌ تنها اهل شانگهای نیست بلکه چینی هم نیست. بله او یک جوان ایرانی است.
آرش نه تنها زبان چینی را خیلی خوب صحبت می‌کند بلکه بعضی وقت‌ها موقع اجرای برنامه با تسلط خود نسبت به زبان‌های دیگر نیز تماشاگران را شگفت زده می‌کند. مثلاً در یک مسابقه تلویزیونی آرش وقتی متوجه می‌شود که یکی از شرکت‌کنندگان اهل کشور کره است به زبان کره‌ای به او خوش‌آمد می‌گوید و خودش را معرفی می‌کند و با شرکت‌کننده روس هم به زبان روسی خوش و بشی می‌کند. این تنها یک بخش از توانایی‌های آرش است. او یک کمدین نیز هست و توانسته با اجراهای خود در برنامه‌های تلویزیونی، به خوبی جای خود را در دل مخاطبان چینی باز کند .

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0008 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

آرش استیلاف و پدرش 

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0004 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

آرش استیلاف و دکتر ظریف وزیر امورخارجه ایران در چین 

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0013 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

آرش استیلاف و دکتر روحانی رییس جمهور ایران در فرودگاه چین

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0014 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

آرش استیلاف و دکتر احمدی نژاد رییس جمهور سابق ایران در چین 

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0001 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

دیدار آرش استیلاف و مهران مدیری در دبی 

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0010 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

آرش استیلاف , مهتاب کرامتی و مصطفی زمانی در جشنواره فیلم چین 

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0007 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0006 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0011 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0012 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

arashestilaf ۲۰۱۷۰۲۰۸ 0009 بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین

- عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی آرش استیلاف مجری ایرانی در تلویزیون چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..