تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مایکل فالون با «فواد معصوم» دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «مایکل فالون» وزیر دفاع انگلیس با «فواد معصوم» رئیس جمهور عراق در بغداد دیدار کرد.

فواد معصوم در این دیدار تاکید کرد: سفر فالون به عراق نشانگر عمق همکاری لندن و بغداد در زمینه های مختلف است. عراقی ها عزم خود را برای موفقیت در مصالحه سیاسی و اجتماعی و اجرای اصلاحات لازم برای حرکت به سوی وحدت ملی و پیروزی بر تروریسم و ضمانت بازگشت کرامت به آوارگان جزم کرده اند.

وی همچنین تصریح کرد: شهر موصل درحقیقت عراق کوچک است و موفقیت مصالحه میان گروه های آن به همراه بازسازی و بازگشت این شهر به روند زندگی طبیعی موجب خواهد شد دیگر مناطق کشور نیز برای حرکت به سمت شکوفایی انگیزه بیشتری پیدا کنند. عراق نیازمند حمایت های بیشتر به ویژه از سوی انگلیس است و باید همکاری های بین المللی به منظور تحت پیگرد قرار دادن تروریست ها در هر منطقه ای گسترش یابد.

از سوی دیگر وزیر دفاع انگلیس نیز پیروزی های عراق در عملیات آزادسازی موصل و دیگر اراضی عراق در برابر تروریسم را تبریک گفت و افزود: لندن تصمیم دارد حمایت خود را در بازسازی مناطق آزادشده از تروریسم و بازگشت آوارگان ادامه دهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مایکل فالون با «فواد معصوم» دیدار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..