تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رییس جمهور آمریکا نیاز به یک روانشناس دارد

امام جمعه شهرری:

حرف هایی که او می زند نشان دیوانگی او دارد رییس جمهور آمریکا نه تنها کشور خود بلکه سایر کشورها را بر علیه خود می‌شوراند، امام سجاد(ع) می‌فرماید: خداوند دشمنان ما را از احمق ها آفریده است؛ سخنان ترامپ نشان داد او احمق است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، امام جمعه شهرری گفت: آمریکا باید بداند که ایران در منطقه خاورمیانه حداقل ۸۰۰ پایگاه دارد که اگر دست از پا خطا کند همه منافعشان را در خاورمیانه توسط همین موشکها مورد اثابت و ویران خواهد کرد.
الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی، امام جمعه شهرری، در نماز عبادی سیاسی جمعه که در مصلی بزرگ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور این دیار برگزار شد، گفت: مردم سرمایه‌های کشور هستند.
حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی ادامه داد: این مردم بودند که رژیم شاهنشاهی را ساقط و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و هر روز که از انقلاب اسلامی می‌گذرد ما شاهد اتحاد و انسجام بیشتر از مردم هستیم که امید است مسؤولان این مهم را قدر بدانند.
امام جمعه شهرری اضافه کرد: راهپیمایی امروز نشان از استکبار ستیزی مردم و پاسخ کوبنده‌ای به یاوه گویی‌های آمریکا بود.
وی در ادامه با تاکید به اینکه رییس جمهور آمریکا نیاز به یک روانشناس دارد، تصریح کرد: حرف هایی که او می زند نشان دیوانگی او دارد رییس جمهور آمریکا نه تنها کشور خود بلکه سایر کشورها را بر علیه خود می‌شوراند، امام سجاد(ع) می‌فرماید: خداوند دشمنان ما را از احمق ها آفریده است؛ سخنان ترامپ نشان داد او احمق است.
حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با اشاره به صحبت های رییس جمهور آمریکا مبنی بر اینکه ملت ایران باید از ما بترسد، عنوان کرد: متاسفانه کسانی هم که به او مشورت می‌دهند، نتوانستند به او بفهمانند که ایران با کشورهای زبون و ذلیل عربی منطقه فرق دارد که با یک تشر بترسد و عقب نشینی کند.
امام جمعه شهرری ادامه داد: آقای ترامپ نمی داند این ملت پیرو اسلام و پیامبر(ص) است و هرگز از راهی که انتخاب کرده‌ پشیمان نخواهند شد و استوار و ثابت قدم در مسیر انقلاب باقی خواهند ماند.
وی افزود: ملت هرگز گذشته خود را فراموش نخواهند کرد دشمن آن آرزو را باید به گور ببرد که بتواند مانند گذشته ایران را استعمار کند.
حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی با اشاره به پیام دیگر این راهپیمایی، گفت: امام راحل هرگز از دشمن نترسید و امروز نیز رهبر به هیچ عنوان از دشمن هراس ندارد، تهدیدها دیگر نمی‌تواند این ملت را وادار به عقب نشینی کند زیرا مردم ایران می‌دانند که در برابر تهدید، تهدید وجود دارد.
امام جمعه شهرری ادامه داد: امروز آمریکا باید بداند که ایران در منطقه خاورمیانه حداقل ۸۰۰ پایگاه دارد که اگر دست از پا خطا کند همه منافعشان را در خاورمیانه توسط همین موشکها مورد اثابت و ویران خواهد کرد.
وی افزود: امروز یمن دماغ عربستان را به زمین زد و آنان نشان دادند که امروز قدرت از آن کیست اگر امروز یمن، سوریه و عراق مقتدارانه عمل می‌کنند به سبب آن است که از جمهوری اسلامی ایران تغذیه می‌شوند و این قدرتی است که ایران در اختیار آنان قرار داده است.
حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی در پایان خاطر نشان کرد: فتوای امام راحل نسبت به سلمان رشدی ملعون یک فتوای عادی نیست.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رییس جمهور آمریکا نیاز به یک روانشناس دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..