تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهاسازی پرنده بالابان در دامان طبيعت

رهاسازی پرنده بالابان در دامان طبيعتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسين اصلاحي در مراسم بازگشت يك قطعه پرنده بالابان به دامان طبيعت با بيان اينكه اين پرنده يك ماه قبل در حین شكار  زخمي شده بود توسط محيط دوستان در منطقه ويژه پيدا و به محيط بانان سرخس تحويل داده شده است.
اصلاحي در ادامه با بيان اينكه اين پرنده را تيمار كرديم افزود: در اين مدت با هماهنگي اداره دامپزشكي تحت درمان قرار گرفت و يك ناخن برديده شده پرنده طي يك ماه مداوا گشت و در نهايت به دليل اهميت موضوع با حضور مسئولان عالي شهرستان در دل طبيعت رها سازي شد.
او اظهار داشت :اين پرنده در رده پرنده هاي مهم شكاري قرار دارد و همچنين در زيستگاه كم درخت و مناطق كوهستاني ديده مي شود و البته بدليل نوع شكاري بودن مورد علاقه اعراب قرار دارد.
اين پرنده از گونه هاي مورد حمايت و حفاظت شده است.
انتهای پیام// م ر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهاسازی پرنده بالابان در دامان طبيعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..