تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری چهارمین همایش ملی فن آوری های صنعت ساختمان

برگزاری چهارمین همایش ملی فن آوری های صنعت ساختمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسئول کمیته روابط عمومی چهارمین همایش ملی صنعت ساختمان در نشست خبری این همایش امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از رویداد های مهمی که در سال 2017 در شهر مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام انجام می شود چهارمین همایش ملی صنعت ساختمان است.

دبیر علمی چهارمین همایش ملی فن آوری های نوین ساختمان نیز در ادامه گفت: توسعه و اقتصاد، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات الکترونیکی، ساختمان پایدار، منابع انرژی، قوانین سیاست و راهبردها و...از جمله محورهای اساسی این همایش است.

محمد جواد عرفانیان به ارسال 135 مقاله به دبیرخانه همایش اشاره کرد و گفت: 45 نفر هیئت علمی برای بررسی این مقالات انتخاب شده اند که نیمی از آنها از خراسان و بقیه از چهره های ملی هستند.

عرفانیان جم از برگزاری 35 کارگاه علمی در این همایش خبر داد و بیان کرد: بیش از 1400 نفر بصورت حضوری و بیش از 800 نفر نیز این همایش را بصورت آنلاین پیگیری می کنند.

دبیرعلمی همایش کاهش گاز co2 را که ناشی از مصرف انرژی در ساختمان ها است را یکی دیگر از اهداف برگزاری همایش ملی فن آوری های نوین صنعت ساختمان دانست و افزود: این همایش با رویکرد توسعه پایدار و فن آوری های نوین ساختمان برگزار می شود.

همچنین مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، تصریح کرد: این همایش هر دو سال یک بار برگزار و موضوعات مرتبط با همایش در بحث ارتقاء کیفیت زیست ‏محیطی و زندگی مردم و بحث های کاهش آلودگی هوا را در مجامع ملی مطرح می نماید.‏
محمد رضا اخوان عبداللهیان تأکید کرد: کشور ما به شدت از بحث آلودگی های زیست محیطی رنج می برد و ما در صنعت ساختمان با هدر رفت منابع انرژی ‏زیادی مواجه هستیم که تأثیر آن را می توان در زندگی مردم مشاهده کرد.‏

او همچنین در ادامه به افتتاح نمایشگاه فناوری های نوین ساختمان در اختتامیه این همایش اشاره کرد و افزود: بعد از اتمام سخنرانی ‏ها در قالب نمایشگاه آخرین فناوری های صنعت ساختمان به نمایش گذاشته می شود.‏
انتهای پیام// ف ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری چهارمین همایش ملی فن آوری های صنعت ساختمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..