تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرداری 400 میلیون تومان برای فضا سازی شهر هزینه می کند/ تصویب 15 طرح برای المان های نوروزی

ساعت: 16:50 منتشر شده در مورخ: 1395/11/23 شناسه خبر: 1036401

شهردار بیرجند گفت: شهرداری 400 میلیون تومان برای فضا سازی شهر در ایام نوروز هزینه می کند که از این میزان، 200 میلیون تومان برای ساخت المان های نوروزی در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی مدیح، شهردار بیرجند در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: برای المان های نورزی 400  طرح پیشنهاد شده است.

 

وی افزود: طبق اطلاع رسانی که در سطح استان برای ارائه طرح امان صورت گرفت؛ 400 طرح برای المان پیشنهاد شده و به دست ما رسیده است.

 

شهردار بیرجند بیان کرد: این طرح ها، بر اساس ورود دقیق مصوبه شورای هیأت داوران مورد بررسی قرار گرفت که از این 400 طرح پیشنهاد شده 30 طرح با نظارت هیأت داوران به صورت تخصص و کارشناسی  انتخاب شده است.

 

مدیح اذعان داشت: این 30 طرح تایید شده از سوی هیأت داوران در شورای شهر توسط اعضای شورای به رأی گذاشته شد که از این میزان، 15 طرح که آرایی بیشتری بدست آورده اند انتخاب شده است.

 

شهردار بیرجند گفت: سفارش ساخت  15 طرحی که به مرحله نهایی رسیده را انجام داده ایم که بودجه در نظر گرفته شده برای این 15 طرح برگزیده 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 

مدیح تاکید کرد: 400 میلیون تومان شهرداری برای فضا سازی شهر در  ایام نوروز و آغاز سال جدید هزینه می‌کند.

 

وی بیان کرد: 150 میلیون تومان برای فضای سبز و پارکها به منظور نور پردازی، نصب پرچم و زیباسازی در نظر گرفته شده است.

 

شهردار بیرجند گفت: 50 میلیون تومان دیگر برای سازمان رفاهی و تفریحی در نظر گرفته شده است.

 

مدیح یادآورشد: المان ها بعد از ساخت با توجه به نوع و طرح المان در میدانهای سطح شهر نصب خواهد شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرداری 400 میلیون تومان برای فضا سازی شهر هزینه می کند/ تصویب 15 طرح برای المان های نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..