تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم فوتبال وحدت یزد با پنج بازیکن مصدوم و محروم به مصاف خونه به خونه می رود

محمود امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این بازیکنان مهران درویش ، سید جواد شفیعی پور و علیرضا بیک زوایه بخاطر مصدومیت قادر به بازی در برابر تیم خونه به خونه نیستند .
وی ادامه داد: همچنین عباس یحیی بیگی و نعمت الله بخشی پور نیز بخاطر محرومیت جزو غایبان تیم فوتبال وحدت یزد در مقابل حریف شمالی و بازی حساس نماینده استان در لیگ آزادگان هستند.
سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد خاطر نشان کرد: تمرینات تیم برای بازی در برابر تیم خونه به خونه با نظم و با حضور نفرات و زیر نظر کادر فنی برگزار شده و مشکلی نیست .
امیری ابراز امیدواری کرد تیم فوتبال وحدت یزد بتواند با ارائه یک بازی فنی ضمن کسب امتیاز جایگاه خود را در جدول مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور ارتقا دهد.
از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ آزادگان ، تیم فوتبال وحدت یزد در روز دوشنبه 25 بهمن ماه از ساعت 15 در مازندران به مصاف تیم خونه به خونه این استان می رود.
تیم فوتبال وحدت یزد هم اکنون با 18 امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.
مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور (جام آزادگان ) با حضور 18 تیم پیگیری می شود.
7536/ 6197خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazd@

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم فوتبال وحدت یزد با پنج بازیکن مصدوم و محروم به مصاف خونه به خونه می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..