تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین تست سروش رفیعی

آخرین تست سروش رفیعی

ورزش > لیگ برتر - ورزش سه نوشت:سروش رفیعی هافبک تیم پرسپولیس که در بازی مقابل تراکتورسازی از ناحیه کمر آسیب دید، امروز تمرینات پرفشاری را انجام داد.

برخورد خطرناک زانوی هادی محمدی به کمر سروش رفیعی هافبک تیم پرسپولیس در یک نبرد هوایی، شرایط این بازیکن پیش از دربی را تحت تاثیر قرار داده و باعث نگرانی کادر فنی و هواداران پرسپولیس از عدم حضور او در مقابل استقلال شده است.

با این حال سروش رفیعی که به گفته پزشک باشگاه مشکل خاصی ندارد، امروز در تمرینات سرخپوشان حضور فعالی داشت و بارها در درگیری ها شرکت کرد، تا نشان دهد برای بازی حساس مقابل آبی پوشان آماده است.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین تست سروش رفیعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..