تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش عزیزی به رای کمیته انضباطی

به گزارش افکارنیوز،

خداداد عزیزی در مورد محرومیت 4 جلسه‌ای خود از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: قبول دارم که رفتارم در دیدار مقابل فولاد خوزستان، خوب نبود. نباید تیم را بیرون می‌کشیدم ولی اگر شما جای من بودید، چه کار می‌کردید؟

وی ادامه داد: جالب است که فولادی‌ها گفتند پنالتی را بیرون می‌زنند ولی ما می‌دانستیم که پنالتی را به گل تبدیل می‌کنند. اگر پنالتی فولاد گل می‌شد، من چطور حقم را می‌گرفتم؟ باید کاری می‌کردم یا نه؟

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در پایان تصریح کرد: اگر هم محروم شده‌ام به خاطر اعتراض‌های زیادم به داوری بوده است. در بازی مقابل پیکان خیلی بد اعتراض کردم و این مسئله را پذیرفتم ولی در این بازی دیگر داشتند حقم را می‌خوردند. چطور می‌توانستم جلوی بی‌عدالتی را بگیرم؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش عزیزی به رای کمیته انضباطی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..