تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داوود عابدی مجری خبر عزادار شد + عکس

داوود عابدی یکی از مجریان بخش ورزشی شبکه خبر است که ساعاتی پیش خبر درگذشت پدرش را در اینستاگرامش اعلام کرد. پورتال وهاران در این مقاله ضمن تسلیت به داوود عابدی ، جزییات و عکس های خبر درگذشت پدر داوود عابدی را منتشر می کند.

داوود عابدی عزادار شد

داوود عابدی گزارشگر و سردبیر بخش شبکه بین المللی خبر در غم از دست دادن پدرش عزادار شد. پدر وی در چند روز گذشته به کما رفته بود و صبح امروز دارفانی را وداع گفت.

داوود عابدی در اینستاگرام نوشت:

پدرم آن مرد با ادب و ساده پوش آن مرد مهربان برای همیشه من رو تنها گذاشت و رفت

داوود عابدی مجری خبر عزادار شد + عکس

فیلم منتشر شده بعد از درگذشت داوود عابدی در اینستاگرام داوود عابدی http://www.vaharan.ir/wp-content/uploads/2017/02/داوود-عابدی-مجری-خبر-عزادار-شد-عکس_www.vaharan.ir-1.mp4 دانلود فیلم منتشر شده بعد از درگذشت داوود عابدی در اینستاگرام داوود عابدی المیرا شریفی مقدم در اینستاگرام نوشت:

پدر همسرم اقای عابدی ، پس از طی یک دوره بیماری ، صبح امروز دار فانی را وداع گفت و همه ما رو غمگین کرد. مرد مهربان و خونگرمی که جز خوبی و احترام، چیزی از ایشون ندیده بودم. خداوند روحش رو قرین رحمت و آرامش کنه و به همسر عزیزم و خانواده اش صبر عطا کنه.
برای آرامش روح مرحوم صلواتی ختم بفرمایید

داوود عابدی مجری خبر عزادار شد + عکس

عکس پدر و مادر داوود عابدی داوود عابدی مجری خبر عزادار شد + عکس

داوود عابدی مجری خبر عزادار شد + عکس

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داوود عابدی مجری خبر عزادار شد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..