تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات پزشکی در مورد غربالگری نوزادان

غربالگری نوزادان پس از تولد غربالگری نوزادان دیسمورفیسم بیماریهای متابولیک در نوزادان

وقتی نوزاد به دنیا می آید برای بررسی انواع اختلالات و ناهنجاری ها به مراکز بهداشتی ارجاع داده می شود می خواهیم با علایم بالینی عمومی اختلالات دوران نوزادی آشنا شویم برخی ناهنجاری ها جسمی و فیزیکی و برخی دیگر ذهنی و داخلی هستند که با تست های مختلف پس از تولد قابل شناسایی خواهند بود .

بیومارکرها مولکول هایی هستند که به طور طبیعی نیز در مایعات بدن وجود دارند و اندازه گیری آن ها می تواند برای بررسی فرآیندهای بیولوژیکی نرمال، وضعیت بیماری و یا پاسخ به درمان مورد استفاده قرار گیرد. بیومارکرهای اولیه متابولیت هایی هستند که در مسیر بیوشیمیایی یک فرآیند و طی یک بیماری خاص میزان آنها دستخوش تغییر شده و ارزش تشخیصی پیدا می کنند. در حالی که بیومارکرهای ثانویه، موادی هستند که تغییراتشان افزایش احتمال ابتلا به یک بیماری متابولیک را مطرح می نماید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات پزشکی در مورد غربالگری نوزادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..