تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضرت زهرا(س) در دنیا تک تک دوست‌دارانش را گزینش می‌کنند

ساعت: 16:00 منتشر شده در مورخ: 1395/11/23 شناسه خبر: 1036222

کارشناس دینی عنوان کرد: فاطمه زهرا(س) فقط در قیامت دوستانش را جدا نمی‌کند بلکه ما معتقدیم در همین دنیا هم این افراد را تک تک جدا خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام سیدمهدی خضری کارشناس دینی دردر مراسم فاطمیه در هیأت حسین جان قزوین اظهار کرد: در کتاب امالی صدوق روایتی از امام صادق(ع) نقل است که ایشان می‌فرمایند برای حضرت فاطمه(س) 9 اسم فاطمه، صدیقه، مبارکه، طاهره، زکیه، راضیه، مرضیه، محدثه و زهرا عنوان شده است. 


وی در ادامه افزود: گاهی ما اسامی افراد را برای شناخت می‌گذاریم اما القاب حضرت فاطمه(س) هر کدام بابی از معارف است. یکی از القاب ایشان راضیه و مرضیه است یعنی هم به مقام رضا رسیده است و هم مورد رضایت خداست. 

این کارشناس دینی عنوان کرد: حضرت در مقام رضا در چند جا اظهاراتی دارند که شاید با آن در تعارض باشد که یک مورد آن در جایی است که فرمود من به بچه ای که به دست امتم کشته می‌شود نیازی ندارم. چند جواب برای این موضوع وجود دارد. 

وی ادامه داد: درباره سخن حرف فاطمه(س) باید گفت؛ ما یک مقام اخبار و یک مقام انشا داریم که خدا در اینجا در مقام اخبار صحبت می‌کند؛ همچنین صدیقه طاهره نمی‌خواهد دست امتش به خون امام حسین آلوده شود. 

خدا هر فتنه کور و تاریکی را با دوستدارانش دفع می‌کند
خضری ادامه داد: در گفت و گو، دعا و مناجات‌های اهل بیت یک مقام تعلیم است که برای یادگیری ماست تا متوجه ثمرات خون امام شویم که بالاترین ثمره آن این است که امامت از ذریه ایشان شد. ثمره و قول دیگر خداوند این است که می‌فرماید دوستان من در زمان غیبت مورد حمله، تحریم و تحت فشار دشمن قرار می‌گیرند، سرهایشان را هدیه می‌دهند و زمین از خونشان رنگین می‌شود که حقا این‌ها رفیقان من هستند. 

وی عنوان کرد: خدای متعال سه کار را با دوستداران خود انجام می‌دهد؛ هر فتنه کور و تاریکی را با آنها دفع می‌کند و در فتنه‌ها کاربرد زبان و روشنگری بیشتر از اسلحه است، همچنین مصیبت‌های بزرگ را با این افراد از بین می‌برد که در این راستا رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند اگر مدافعان حرم نبودند، باید در کرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم که این یک بحث واقعی است که برای مردم ملموس نیست و بچه‌های آتشنشان حادثه پلاسکو هم مثال دیگر است؛ نکته دیگر اینکه به واسطه این افراد زنجیر شهوت، جهل و غفلت را از دست و پاها باز می‌کنم. 

این کارشناس مذهبی بیان کرد: امسال تقارن قشنگی بین فاطمیه و دهه فجر بود و خون سیدالشهدا با نفس و مجاهده حضرت روح الله جوشش و خروش مضاعفی پیدا کرده است و اگر نهضت امام خمینی (ره) نبود امروز نمی‌توانستیم به راحتی سینه بزنیم چرا که رضا شاه در سال 1319 در شب عاشورا کارناوال شادی راه انداخته بود. 

این کارشناس دینی با اشاره به سیاست‌های جدید رئیس جمهور آمریکا ابراز کرد: کسی که امروز دست بچه 5 ساله را می‌بندد در عرصه اندیشه و دل شکست خورده است. 

وی در پایان گفت: فاطمه زهرا(س) فقط در قیامت دوستانش را جدا نمی‌کند بلکه ما معتقدیم در همین دنیا هم این افراد را تک تک جدا خواهد کرد. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضرت زهرا(س) در دنیا تک تک دوست‌دارانش را گزینش می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..