تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین از حضوربا شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن

ساعت: 16:00 منتشر شده در مورخ: 1395/11/23 شناسه خبر: 1036346

حضور و اقتدار پرشکوه مردم در راهپیمایی بی شک مرهون امداد الهی و عنایت خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ، تدابیر پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ولایت مداری ،بصیرت مردم شهید پرور شهرستان قزوین می باشد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شهر مینو : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین و بخش های تابعه در بیانه ای از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کرد . 

  بسم الله الرحمن الرحیم

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن درچهاردهه گذشته حضوری همراه با اراده ، عزم ،محبت و پشتیبانی بوده است و امسال نیز به فضل الهی حضور مردم در خیابان ها ، چشمگیر و دشمن شکن و مایوس کننده بود .

راهپیمایی ۲۲ بهمن بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ، تکرار شادمانه عید انقلاب بود که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ، مردم در هر شرایطی اعم از شرایط سخت جوی و در دل مشکلات ،همواره در مراسم عید انقلاب در ۲۲ بهمن اوج زیبایی اتحاد ، همدلی ، ولایت مداری، بصیرت و پایبندی خود را به منصه ظهور رساندند .

ملت مومن ، انقلابی و ولایت مدار بخش های تابعه شهرستان قزوین اعم از اقبالیه، محمود آباد نمونه ، طارم سفلی ، کوهین ، الموت شرقی ، الموت غربی ، دهستان اقبال شرقی و غیره در سالگرد انقلاب اسلامی با خلق حماسه ای لبریز از شکوه ، بار دیگر نشان دادند پای عزت ، شرف  و استقلال ایرانی اسلامی ایستاده اند و تا آخرین قطره خون از ارزش های والای انقلاب اسلامی پاسداری خواهند نمود .

این حضور و اقتدار پرشکوه بی شک مرهون امداد الهی ، عنایت خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) ، تدابیر پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایتمداری و بصیرت امت اسلامی و مردم شهید پرور شهرستان قزوین می باشد .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر شهرستان قزوین ، برخود لازم می داند از همه اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران ، روحانیون ، دانشگاهیان ، فرهنگیان ، کسبه ، اصناف ، بازاریان ، روستایان و کشاورزان ، نیروهای نظامی و انتظامی و اصحاب رسانه ، بسیجیان و تمامی افرادی که با حضور حماسی ، وحدت آفرین و هوشیارانه خود در اجتماع گسترده و غرور آفرین این حماسه بزرگ شرکت کردند تشکر و قدردانی نماید .

توفیق روزافزون همگان را از درگاه خداوند منان خواستارم .

و من الله التوفیق

محرمعلی والدی

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین

۲۲ بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و پنج

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قزوین از حضوربا شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..