تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دریافت نوبت به سبک جدید در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هفت تیر زنجان/ اسم نویسی در کاغذ قبل از ساعت 6 صبح!

ساعت: 16:11 منتشر شده در مورخ: 1395/11/23 شناسه خبر: 1036044

سیستم نوبت دهی که هم اکنون در بیشتر کلینیک ها و بیمارستان ها مستقر شده است، در کلینیک تخصصی هفت تیر زنجان به روش دیگری فعالیت می کند و بیماران قبل از دریافت نوبت باید اسم خود را روی کاغذی که روی دیوار نصب شده بنویسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان، اگر مسیرتان به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هفت تیر زنجان بیفتد و بخواهید از آنجا نوبت بگیرید با روشی متفاوت آشنا خواهید شد که شاید در معدود کلینیک ها از این روش استفاده شود.

فعالیت کلینیک در حالی از ساعت7 و نیم صبح آغاز می شود که مشاهده می شود خیلی ها برای دریافت نوبت از ساعت 6 صبح در محل حضور پیدا کرده و بر روی کاغذی که روی دیوار نصب شده است اسم نویسی می کنند.

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هفت تیر زنجان

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هفت تیر زنجان

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هفت تیر زنجان

حال سوال اینجاست که اگر نوبت دهی به بیماران از ساعت 7 و نیم آغاز می شود، چرا مردم و از جمله بیماران را در این هوای سرد به محل کشانیده و چند ساعت در این سرما منتظر می مانند.

چرا کلینیک اقدام به باز کردن محل جهت نوبت دهی از ساعت 6 صبح نمی کند؟ اگر ساعت فعالیت کلینیک از ساعت 7 و نیم است چرا به بیماران اطلاع رسانی نمی شود که نوبت دهی از ساعت 7 و نیم آغاز می شود و قبل از ساعت اداری به محل مراجعه نکنند؟

متاسفانه در این روزهای سرد و برفی مشاهده می شود که بیشتر بیماران در این محل حضور پیدا می کنند و قبل از باز شدن کلینیک اسم خود را در برگه می نویسند که این روش به یک سنت غلط در این محل تبدیل شده و انگار کسی که قبل از وقت اداری اسم ننویسد هرگز نخواهد توانست در این کلینیک نوبت بگیرد!

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هفت تیر زنجان

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هفت تیر زنجان

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هفت تیر زنجان

برای کسی که در داخل شهر زنجان سکونت می کند شاید این امر قابل تحمل باشد ولی اگر بیماری از شهرستان برای دریافت نوبت به این محل مراجعه کند یقینا با مشکل عدم دریافت نوبت مواجه خواهد شد.

حال سوال اینجاست که حق بیمار و مردمی که ساعت ها در این سرما منتظر می مانند چه می شود؟ چرا مسئولان کلینیک به این امر رسیدگی نمی کنند تا بیماران بتوانند با خیال راحت در ساعت اداری برای دریافت نوبت به محل مراجعه کنند.

دقت در تصاویر نشان می دهد که داخل هر ماشین یک یا چند نفر در انتطار باز شدن کلینیک هستند و از شدت سرما در ماشین نشسته اند!

 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هفت تیر زنجان

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هفت تیر زنجان

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هفت تیر زنجان

جالب اینجاست که شخصی که برای اولین بار به این محل جهت دریافت نوبت مراجعه می کند، شاید اسم خود را به امید اینکه سیستم نوبت دهی در این محل موجود می باشد، ننویسد.

و از آن مهم تر افراد پیر و افرادی که سواد خواندن و یا نوشتن ندارند با مشکل مواجه می شوند و حقوق آنها ضایع می شود.

پایگاه خبری تحلیلی مهر زنجان امیدوار است مسئولان با تدابیر ویژه در راستای کمک به بیماران و ادای حقوق آنها، اقدامی مناسب جهت سهولت در امر نوبت دهی در این محل اقدام کنند تا بیماران زمان نوبت دهی را بدانند و در زمان مشخص شده جهت دریافت نوبت به محل مراجعه کنند، و اگر زمان نوبت دهی از ساعت 6 است، مسئولان کلینیک را باز کنند تا بیماران دوباره بر روی کاغذ اسم نویسی نکنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دریافت نوبت به سبک جدید در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هفت تیر زنجان/ اسم نویسی در کاغذ قبل از ساعت 6 صبح!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..