تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید بر استفاده از بانوان آتشنشان در ارومیه/افزایش 15 درصدی آتش سوزی در روستاها

ساعت: 15:55 منتشر شده در مورخ: 1395/11/23 شناسه خبر: 1036343

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه با اشاره به وجود بانوان آتشنشان در استان افزود: در استان ما آتشنشان زن نداریم منتها در کلانشهرهایی مانند مشهد و کرج به عنوان پایلوت استفاده از زنان آتشنشان مورد آزمایش قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیار،ابراهیم شاد قوشچی در گفت و گو با خبرنگار تیار گفت: از ابتدای سال تاکنون سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه 960 مورد عملیات اطفای حریق انجام داده که آمارها حاکی از آن است که آتش سوزی منازل مسکونی شهر اورمیه نسبت به مشابه سال قبل 10درصد کاهش داشته اما متاسفانه آتش سوزی در روستا ها، آتش سوزی در ماشین آلات و حوادث آسانسور ها 15درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به امکانات و تجهیزات سازمان آتشنشانی ارومیه افزود: در ارومیه 10 ایستگاه آتشنشانی با 50 دستگاه خودرو و 200 نفر نیروی آتشنشان داریم که مشغول ارایه خدمات به مردم هستند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه اظهار کرد: متأسفانه سال 95 برای آتشنشانان سال خوبی نبوده است حادثه قطار مشهد تبریز و پلاسکو  و ... به همراه چندین حادثه بزرگ و کوچک دیگر که موجب جان باختن آتشنشانان شد همگی هشدار و زنگ خطر برای ماست.

وی با اشاره به وجود نقاط حادثه خیز در شهر ارومیه تصریح کرد: بازار سرپوشیده شهر ارومیه چندین بار دچار حادثه شده و این اتفاقات نشان دهنده خطر و زنگ هشدار برای آمادگی تمام وقت نیروهای آتشنشان است.

شادقوشچی گفت: در موقعیت های حادثه آفرین تجهیزات و خدمات فیزیکی یک طرف و نحوه مدیریت و آمادگی بخش مهمی از عملکرد است.

وی با اشاره به انجام مانورهای دایمی برای چابک کردن پرسنل گفت: در شهر ما نیز مناطقی وجود دارند که مانند حادثه پلاشکو می توانند خطرآفرین باشند مانند بازار نیکخواه ارومیه، بازار سرپوشیده، پارکینگهای خدواتمی و پمپ بنزین ها که بارها هشدار و اخطار داده ایم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه با اشاره به وجود بانوان آتشنشان در استان افزود: در استان ما آتشنشان زن نداریم منتها مدیر عامل سازمانها در کلانشهر در مشهد و کرج به عنوان پایلوت استفاده از زنان آتشنشان مورد ازمایش قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اگر استفاده از زنان آتشنشان تایید شود به کل کشور تعمیم داده خواهد شود. 

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه از همکاری شهروندان در موقعیتهای حساس گفت: شهروندان در چنین موقعیتهایی از فیلمبرداری و عکس و... شهرمدان خودداری کنند چرا که این اقدامات موجب ضعف و کندی ارایه خدمات می شود و باعث می شود تاوان چنین ندانم کارهایی را آتشنشانان بدهند.

انتهای پیام/


 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید بر استفاده از بانوان آتشنشان در ارومیه/افزایش 15 درصدی آتش سوزی در روستاها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..