تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج دانشجویی باید محل تولید تفکرات انقلابی باشد

ساعت: 16:21 منتشر شده در مورخ: 1395/11/23 شناسه خبر: 1036274

مسئول آموزش ، تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملکان:

مسئول آموزش ، تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملکان گفت : بسیج دانشجویی محل تولید تفکرات انقلابی بوده و و از روحیه مطالبه گری برخوردار باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیارملکان، حجت الاسلام حیدر مسن در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان ملکان، اخلاص و عمل را از ویژگی های مهم بسیجیان عنوان کرد و افزود : آرمان خواهی از خصوصیات مهم بسیجیان است و حفظ  آرمانها و شعارهای اسلامی و انقلابی از اهداف مهم این لشکرعظیم به شمار می رود.

وی افزود : بسیجی باید دارای افق و برنامه بوده و دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کارخویش قرار دهد.

مسن یادآور شد : دانشجویان بسیجی باید مطالبه گر و دارای موضع شفاف و صریح باشند و در مسایل فرهنگی و اجتماعی از آگاهی و بصیرت لازم برخوردار باشند.

مسئول آموزش ، تعلیم و تربیت سپاه ناحیه ملکان گفت : بسیج دانشجویی باید محل تولید تفکرات انقلابی باشد و هر کسی که فکر و اندیشه کند قطعا" نتیجه خواهد گرفت.

وی در پایان یادآور شد : مردم در تمامی عرصه ها همیشه ایستادگی و مقاومت کرده اند ولی مسئولان نباید ضعف خودشان را پنهان کنند و باید در خصوص آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی برای مردم پاسخگو باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج دانشجویی باید محل تولید تفکرات انقلابی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..