تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلنوشته خواهر شهید مدافع حرم علی آقایی+فیلم

ساعت: 15:50 منتشر شده در مورخ: 1395/11/23 شناسه خبر: 1036110

خواهر شهید مدافع حرم علی آقایی در همایش تجلیل از شهدای دانشجویی مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به قرائت دلنوشته خود پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، شهید مدافع حرم علی آقایی در تاریخ بیست و چهارم بهمن ماه سال 1394  جهت دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مردم مظلوم و مسلمان منطقه به سوریه اعزام و در تاریخ هفتم اسفند ماه سال 1394 به دست نیروهای تکفیری به درجه رفیع شهادت رسید.

 تاکنون پیکر مطهر این شهید مدافع حرم به وطن باز نگشته است.

خواهر شهید مدافع حرم علی آقایی در همایش تجلیل از شهدای دانشجویی مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به قرائت دلنوشته خود پرداخت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلنوشته خواهر شهید مدافع حرم علی آقایی+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..