تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات رایگان تیم های پزشکی نهاجا به 2895 نفر در دهستان کهیر کنارک

رئیس تیم طرح مردم یاری پزشکان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی (نهاجا) روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقدامات انسان دوستانه نیروی هوایی ارتش توسط 10 پزشک متخصص و فوق تخصص منجر به رضایتمندی و حل بخشی از مشکلات بهداشتی درمانی مردم شد.
دکتر قربانعلی عقیقی افزود: گروههای پزشکی در مدت سه روز استقرار در منطقه در بخش های اتاق عمل، ارتوپدی، چشم پزشکی، پوست ومو، داخلی، اطفال، عمومی، دندانپزشکی، قلب، اورژانس، آزمایشگاه و داروخانه بصورت سیار با تجهیزات کامل پزشکی خدمات درمانی رایگان ارایه کردند.
وی بیان کرد: علاوه بر ارایه خدمات بهداشتی درمانی رایگان، جایگاه دام در 6 روستای دهستان کهیر نیز سمپاشی شد.
وی معاینه 900 راس دام و کنترل کلر آب روستاها و آموزش موارد بهداشتی به روستاییان را از دیگر خدمات نیروی هوایی ارتش عنوان کرد.
وی از همکاری و همراهی دهیار و شورای اسلامی کهیر، مسئولان دستگاههای اجرایی و به ویژه فرماندار شهرستان کنارک قدردانی کرد.
دکتر عقیقی ادامه داد: برخی از افراد کم درآمد توان مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی شهرهای همجوار را ندارند به همین سبب ارتش در کنار فعالیت های دیگر، در ایام مبارک دهه فجر خدمات رایگان بهداشتی درمانی در این منطقه ارایه کرد و موجب رضایتمندی مردم شد.
رئیس تیم طرح مردم یاری پزشکان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی (نهاجا) گفت: همچنین هزار و 500 بسته بهداشتی شامل مسواک، خمیردندان و صابون به دانش آموزان اهدا شده است.
دهستان کهیر با حدود 40 پارچه آبادی و روستا و جمعیت 13 هزار نفر از توابع شهرستان کنارک در مسیر جاده جاسک -کنارک واقع شده است.
کنارک با جمعیت حدود 80 هزار نفر در 635 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان واقع شده است.
3043**6081 خبرنگار: رستم کریمی نژاد ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات رایگان تیم های پزشکی نهاجا به 2895 نفر در دهستان کهیر کنارک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..