تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حواشی دیدار تراکتورسازی و ذوب‌آهن

کد خبر: ۴۷۸۲۳۱

۴۳  بازدید

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن از ساعت 15:00 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند.

با توجه به فرارسیدن ایام فاطمیه پیش از آغاز دیدار دو تیم، مداحی به همین مناسبت انجام شد.

تراکتورسازی و ذوب‌آهن با همراهی پرچم‌های مشکی وارد زمین شدند. این پرچم‌ها در کنار زمین نیز به حرکت درآمدند.

امیر قلعه‌نویی و کادر فنی تراکتورسازی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفته و با کادر فنی این تیم خوش‌وبش کردند.

هادی محمدی که سابقه بازی در ذوب آهن را دارد به سمت نیمکت این تیم رفته و با تک‌تک نیمکت نشینان و کادر فنی این تیم خوش‌وبش کرد.

مهدی رجب‌زاده و رشید مظاهری نیز پیش از آغاز دیدار دو تیم به سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند.

تراکتورسازی که امید عالیشاه، احمد نورالهی، هاشم بیک‌زاده و فرزاد حاتمی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد از بازیکنان جوان خود برای تکمیل لیست 18 نفره استفاده کرده است. فرزین گروسیان، محمدامین بهرامی، مهدی شریفی، محمد پاپی، سید فاخر تهامی، عارف آغاسی، امیر نصر آزادانی و علی طاهران نیمکت نشینان تراکتورسازی هستند.

 امیر قلعه‌نویی از 2 دروازه‌بان را روی نیمکت تراکتورسازی نشانده است. فرزین گروسیان و محمدامین بهرامی 2 دروازه‌بان ذخیره تراکتورسازی در این دیدار هستند.

محمد نوری و محسن بنگر از سرشناس‌ترین غایبان تراکتور در این دیدار هستند. محسن بنگر پس از دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس از حضور در تمرینات منع شده و نوری نیز در تمرینات اخیر تراکتورسازی حاضر نبوده است. گفته می‌شود محمد نوری به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست‌داده است. محمد نوری در لیست 18 نفره تراکتورسازی برای این دیدار هم حضور ندارد.

هواداران تراکتورسازی پس از به ثمر رسیدن گل اول تراکتورسازی برای لحظاتی علیه محسن بنگر شعار دادند. پیش‌ازاین نیز تمرینات تراکتورسازی شاهد اعتراض هواداران تراکتورسازی نسبت به عملکرد محسن بنگر بوده است.

لوسیانو ادینیو پس از به ثمر رساندن گل دوم تراکتورسازی با ایده‌ای جدید خوشحالی‌اش را با هواداران این تیم تقسیم کرد. مهاجم تراکتورسازی پس‌ از آن به سمت مربی پرتغالی تراکتورسازی، میگوئل تکسیرا رفت.

تنها 4 دقیقه بعد از گل تراکتورسازی مهدی رجب‌زاده برای ذوب‌آهن گلزنی کرد. کاپیتان ذوب‌آهن پس از گلزنی شعار " فاطمه عزت عالم است" را نشان داد.

در میانه نیمه اول مواد منفجره‌ای در راهروی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز منفجر شد.

دیدار تراکتورسازی و ذوب‌آهن در حالی پیگیری می‌شود که نیمه نخست این دیدار 4 گل در پی داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حواشی دیدار تراکتورسازی و ذوب‌آهن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..