تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منافی: خط حمله پرسپولیس ترسناک است

کد خبر: ۴۷۸۲۲۰

۲۱۴  بازدید

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خط حمله تیم استقلال با حضور قربانی و رضایی روی ضربات هوایی خطرناک است.

خبرگزاری میزان: جواد منافی در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس برای آخرین دیدار هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر مقابل استقلال اظهار داشت: وضعیت پرسپولیس خیلی خوب است ولی نبود کمال کامیابی‌نیا می‌تواند در این تیم احساس شود چون کامیابی‌نیا یکی از ارکان اصلی پرسپولیس به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس با مهره‌هایی که در اختیار دارد می‌تواند جای کامیابی‌نیا را پر کند و ناگفته نماند که استقلال خیلی روحیه خوبی دارد و با 4 برد پیاپی اخیری که داشته است می‌تواند عملکرد چشمگیری داشته باشد ولی پرسپولیس در هر پستی از استقلال سرتر است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: خط حمله تیم استقلال با حضور قربانی و رضایی خطرناک است، مخصوصا در ارسال‌های هوایی می‌توانند به پرسپولیس ضربه بزند. خط حمله و هافبک پرسپولیس هم یک ترکیب «ترسناک» را برای حریفانش ساخته که به راحتی می‌تواند از دفاع استقلال عبور کند. امیدوارم پرسپولیس پیروزی پرگلی داشته باشد.

منافی در مورد غرور پرسپولیسی‌ها تصریح کرد: شرایط دربی همیشه متفاوت است و خیلی مواقع تیم ضعیف‌تر پیروز میدان شده ولی فکر نکنم تیم پرسپولیس غروری داشته باشد چون اگر اینطور باشد، استقلالی‌ها با برد السد هم باید غرور داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منافی: خط حمله پرسپولیس ترسناک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..