تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهرام رادان و عکسی یادگارى از كلاس سوم دبیرستانش

تاریخ نشر : شنبه 23 بهمن 1395 مشاهده : 33 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

بهرام رادان صفحه ی اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد.

بهرام رادان

بهرام رادان با انتشار عکس زیر نوشت : یادگارى از كلاس سوم دبیرستان برهان

بیوگرافی بهرم رادان

بهرام رادان، متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ (۲۸ آوریل ۱۹۷۹ میلادی)، بازیگر ایرانی سینماست. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

او دوره بازیگری را در سال ۱۳۷۸ و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

در اولین حضور سینمایی تنها به واسطه چهره اش شناخته شد: شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد: آواز قو. رادان سپس موفق به کسب سیمرغ بلورین نقش اول مرد نیز شد که با انتقاداتی از سوی برخی محافل سینمایی روبرو شد که معتقد بودند وی شایستگی آن را نداشته است.

 بهرام رادان

اخبار مرتبط:

عکس سلفی متفاوت بهرام رادان به سبک اسکار ( بهترین عکس سلفی ایرانی تا به امروز ! )

عکس جالب و دیدنی از بهرام رادان به مناسبت تولدش!

تصاویری از خانواده بهرام رادان

عکسهای دیدنی روز دوم جشنواره یاری با حضور بهرام رادان

بهرام رادان شمع تولدش را در میان تماشاچیان فوت کرد + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهرام رادان و عکسی یادگارى از كلاس سوم دبیرستانش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..