تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین خودروی مسابقه‌ای تویوتا به مسابقات لمانز اضافه شد

اضافه شدن سومین خودروی مسابقه‌ای تویوتا به مسابقات ۲۴ ساعته لمانزبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم مسابقه تویوتا که در مسابقات ۲۴ ساعته‌ی لمانز سال گذشته در یک قدمی قهرمانی قرار گرفت اما به علت نقص فنی در توربوشارژرها قهرمانی را از دست داد؛ تصمیم گرفته است تعداد خودروهای کلاس LMP را به ۳ دستگاه افزایش دهد که یک دستگاه بیشتر از تعداد خودروهای این تیم در سال گذشته است. خودرویی که قرار است به این تیم اضافه شود، همان خودروی هیبریدی TS050 است؛ اما «تویوتا Gazoo»، تیم مسابقه‌ی تویوتا، گفته است در مورد این تصمیم تجدید نظر خواهند کرد.

با این حال، تیم پورشه که قهرمان کلاس LMP1 و GTE Pro در سال گذشته است، تعداد خودروهای مسابقه‌ای خود را در رقابت‌های سال جاری افزایش نخواهد داد. تیم پورشه که قهرمانی کلی مسابقات و  کلاس LMP1 را در دقایق پایانی مسابقه از چنگ تویوتا بیرون کشید، دوباره با خودروی مسابقه‌ای پورشه ۹۱۹ هیبریدی به رقابت ادامه خواهد داد. پورشه اعلام کرد خودروی ۹۱۹ هیبریدی جهت رقابت با خودروی تویوتا TS050 به‌روزرسانی شده است. تیم فورد نیز که به‌تازگی به این مسابقات بازگشته است و موفق به کسب عنوان قهرمانی در کلاس GTE Pro شد، با ۴ خودروی مسابقه‌ای فورد GT در کلاس GTE Pro به رقابت ادامه خواهد داد.

قابل ذکر است که آئودی، برنده‌ی ۱۳ دوره‌ مجموع مسابقات استقامت ۲۴ ساعته‌ی لمانز، در این دوره مسابقات حضور نخواهد داشت. این شرکت سال گذشته در پی رسوایی آلایندگی شرکت فولکس‌واگن، اعلام کرد در مسابقات ۲۴ ساعته‌ی لمانز و استقامت جهانی حضور نخواهد یافت. کناره‌گیری آئودی از مسابقات به این معنی است که رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بین دو تیم تویوتا و پورشه خواهد بود.

منبع:زومیت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین خودروی مسابقه‌ای تویوتا به مسابقات لمانز اضافه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..