تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعدام 5 مصری توسط داعش به جرم جاسوسی

کد خبر: ۴۷۸۲۱۵

۱۱  بازدید

گروه تروریستی داعش در مصر اعلام کرد، پنج مرد مصری را به اتهام جاسوسی برای ارتش این کشور اعدام کرده است.

خبرگزاری تسنیم: گروه تروریستی داعش در مصر اعلام کرد، پنج مرد مصری را به اتهام جاسوسی برای ارتش این کشور اعدام کرده است.
 
در یک سری عکس‌های منتشر شده از سوی داعش در شبکه تلگرام پنج تن که به جاسوسی متهم شده‌اند با صورت به روی زمین خوابانده شده‌اند و یک شبه نظامی قرار است با شلیک از پشت سر آنها را اعدام کند.
 
تروریست‌های داعش از زمانی که ارتش مصر محمد مرسی، رئیس جمهور سابق این کشور را در سال ۲۰۱۳ برکنار و حامیان او را سرکوب کرد، اقدام به کشتن صدها سرباز و مامور پلیس مصری کرده است.
 
سرکوب حامیان مرسی سبب موج حملات افراطگران علیه نیروهای امنیتی مصر و کشته شدن صدها تن از آنها شد. بیشتر این حملات در شبه جزیره سیناء واقع در مرز مصر با اسرائیل و نوار غزه رخ دادند اما حملات پراکنده دیگری نیز در مناطق دیگر از جمله قاهره اتفاق افتاده‌اند.
 
ارتش مصر روز جمعه اعلام کرد از زمان به راه افتادن عملیات امنیتی جدید در شبه جزیره سینا در سپتامبر ۲۰۱۵ تا کنون بالغ بر ۵۰۰ تروریست را در این عملیات کشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعدام 5 مصری توسط داعش به جرم جاسوسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..