تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتادن شال از سر لیلا حاتمی در اختتامیه جشنواره فجر ۹۵ + عکس

افتادن شال از سر لیلا حاتمی در اختتامیه جشنواره فجر ۹۵ + عکس

لیلا حاتمی در اختتامیه سی و پنجمین جشنواره فجر با پوششی حاضر شد که انتقادات و واکنش های زیادی را در پی داشت. لیلا حاتمی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۹۵ بعد از دریافت جایزه و هنگام برگشتن به جایگاه خود شالی که بر سرداشت ناگهان از سرش افتاد به طوری که انگار لیلا حاتمی بدون حجاب است! پورتال وهاران در این مقاله عکس های لیلا حاتمی بدون شال در جشنواره فجر ۹۵ را برای شما عزیزان منتشر می کند.

لیلا حاتمی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر نتوانست حجابش را حفظ کند!

لیلا حاتمی که در روزهای اول جشنواره فیلم فجر با شلوار کردی در کاخ جشنواره ظاهر شده بود این بار در اختتامیه جشنواره نتوانست شال و روسری اش را به درستی ببندد.

لیلا حاتمی پس از دریافت سیمرغ بلورین خود در جشنواره فیلم فجر هنگام بازگشت به صندلی، با اتفاق ناخواسته ای روبرو شد.

در این هنگام، شال لیلا حاتمی ناگهان از سر او افتاد و او بلافاصله حجاب خود را درست کرد. احسان کرمی هم که اجرای برنامه را به عهده داشت، با لحنی شوخ طبعانه گفت: “عجب بادِ بی موقعی“.

عکس های لیلا حاتمی در اختتامیه جشنواره فجر ۳۵

افتادن شال از سر لیلا حاتمی در اختتامیه جشنواره فجر 95 + عکس افتادن شال از سر لیلا حاتمی در اختتامیه جشنواره فجر 95 + عکس افتادن شال از سر لیلا حاتمی در اختتامیه جشنواره فجر 95 + عکس

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتادن شال از سر لیلا حاتمی در اختتامیه جشنواره فجر ۹۵ + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..