تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاساژ پارچه فروشان روحی بازار مولوی تهران ایمن نیست

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، محمدحسین نورایی آشتیانی از ارسال نامه ای به شهرداری به منظور رسیدگی به پاساژ پارچه فروشان مولوی که معروف به بازار روحی است، خبر داد و افزود: این پاساژ چندان قدیمی و فرسوده نیست اما وضعیت نامناسب سیم کشی های برق، ساختمان را ناایمن کرده است.

وی افزود: اگرچه به تازگی سازمان آتش نشانی، کپسول های اطفاء حریق در این پاساژ تعبیه کرده است اما با این حال به نظر می رسد که این پاساژ از منظر وجود انبوهی از پارچه و احتمال وجود خطر، باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

رئیس اتحادیه پارچه فروشان در خصوص وضعیت واحدهای صنفی پارچه فروش در خیابان مولوی نیز گفت: 95 درصد پارچه فروشان در خیابان مولوی مستقر هستند و به نظر می رسد که ساختمان های آنها از منظر ایمنی، وضعیت چندان نامناسبی نداشته باشند اما با این حال پس از صدور دستور العمل اتاق اصناف ایران نسبت به شناسایی واحدهای ناایمن و فاقد استاندارد، با حضور مسئولان بازدیدی از ساختمان های صنف پارچه فروش صورت می گیرد تا نسبت به سازه ایمن و معماری ساختمان ها و مجتمع های پارچه فروش اطمینان حاصل شود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاساژ پارچه فروشان روحی بازار مولوی تهران ایمن نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..