تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطع گسترده برق وزیر نیرو را به اهواز کشاند/صدور دستور آماده باش به مدیران آب‌وبرق خوزستان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 11 شهر بزرگ خوزستان با قطعی برق مواجه شدند و قطعی برق در برخی شهرها موجب قطعی آب شده است. هشدار مدیران آب و برق محلی در خصوص احتمال گسترش قطعی برق در این استان، وزیر نیرو را به خوزستان کشاند.

«میثم جعفرزاده» مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در این خصوص گفت: در زمان حاضر در 11 شهر اصلی خوزستان همچون اهواز، خرمشهر، آبادان، شادگان، ماهشهر و ... قطع برق داریم و تلاش برای اتصال برق شهرها با بسیج همه نیروها ادامه دارد.

وی افزود:‌ وزیر نیرو، صبح امروز برای رفع موانع احتمالی و نظارت دقیق‌تر بر روند مرتفع کردن مشکلات ایجاد شده در شبکه و پست‌های برق خوزستان عازم این استان شده‌اند.

وی ادامه داد: در ساعت 4.30 صبح امروز بروز پدیده گرد و غبار غلیظ توام با مه باعث شده تا بیش از 80 درصد خطوط برق فشار قوی و به طبع آن خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف نیز از مدار خارج شده‌اند و در زمان حاضر در 11 شهر اصلی خوزستان بخصوص اهواز، خرمشهر، آبادان، شادگان، ماهشهر و ... قطع برق داریم.

جعفرزاده تصریح کرد: شهر اهواز و برخی شهرها بجز قطع برق با مشکل آب نیز مواجه است که پرسنل صنعت آب و برق خوزستان در تلاش هستند تا هر چه زودتر بتوانند مشکل برق خوزستان و برق اهواز را مرتفع کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هم اکنون وزیر نیرو به همراه مدیران عامل شرکت‌های توانیر و آب و فاضلاب کشور برای بررسی و رصد دقیق مشکلات از نزدیک عازم ان استان شده‌ است، افزود: به استان‌های معین آماده باش داده‌ایم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکل آب و برق اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان اقدام کنیم.

در حال حاضر، علاوه بر گرد و غبار شدید، رطوبت در اهواز حدود 100 درصد است و بر اثر اتصال تجهیزات و مقرره‌های برق،  پست‌‌های انتقال و توزیع وشبکه برق‌رسانی در این شهرها، از مدار خارج شده و تلاش برای برقراری جریان برق در این استان در دست انجام است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطع گسترده برق وزیر نیرو را به اهواز کشاند/صدور دستور آماده باش به مدیران آب‌وبرق خوزستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..