تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«رویاهای دم صبح» در شیکاگو به نمایش در می آید

به گزارش خبرنگار مهر، مستند «رویاهای دم صبح» ساخته مهرداد اسکویی ۱۰ فوریه برابر با ۲۲ بهمن ماه در دانشگاه ویسکانسین در ایالت مدیسون آمریکا به نمایش در آمد همچنین این فیلم قرار است در شیکاگو از تاریخ ١٧ تا ٢٣ فوریه برابر با ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند ماه در فکتس به نمایش در بیاید.

فکتس از سال ۱۳۷۵ راه اندازی شده و به آن دسته از فیلم هایی می پردازد که به صورت مستقل، متفاوت و عمیق به قدرت زندگی اشاره دارد.

«رویاهای دم صبح» برنده ۲۴ جایزه بین‌المللی است و زندگی دختران نوجوانی را تصویر می‌کند که در یک مرکز بازپروری در حومه تهران زندگی می‌کنند. هر چه سال نو نزدیک‌تر می‌شود آنها خلع سلاح‌تر می‌شوند و شرایط و رفتاری را که موجب دستگیرشدن‌شان شده با صداقت و شوخ طبعی بیشتری روایت می‌کنند. یکی از آنها پدرش را کشته، دیگری بانک زده‌ و آن یکی با داشتن ۶۵۱ گرم کوکایین دستگیر شده است. خارج از دیوارهای زندان‌ خطر همه جا هست حتی در کنار خانواده‌هایشان.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از پژوهشگر، کارگردان و تهیه کننده: مهرداد اسکویی، مدیر تصویر برداری: محمد حدادی، تدوینگر: امیر ادیب پرور، طراحی و میکس صدا: حسین مهدوی، صدابردار: پارسا کریمی، آهنگساز: افشین عزیزی، مدیر تولید: وحید حاجی لویی، مشاور کارگردان: بابک کریمی، رنگ آمیزی تصاویر: حمیدرضا فطوره چیان، سیندخت رحیمیان، دستیاران کارگردان: علی رضا قاسمی، عطا مهراد، سیاوش جمالی، مدیر پخش بین الملل: نسرین میرشب (کمپانی دریم لب فیلمز).




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««رویاهای دم صبح» در شیکاگو به نمایش در می آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..