تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آرمان دو» به نوروز نمی‌رسد/ پروژه هنوز کلید نخورده است

ایرج محمدی تهیه کننده سریال «آرمان دو» که مدتی پیش به عنوان سریال نوروزی شبکه سه مطرح شده بود، گفت: این سریال به گفته مدیران تنها یکی از گزینه های نوروز بوده و قطعیتی در این باره وجود نداشته است.

وی ادامه داد: ما هنوز این سریال را کلید نزده ایم و درگیر بازبینی و آماده سازی لوکیشن ها هستیم که هر زمان این مراحل طی شود کار را کلید می زنیم.

«آرمان دو» ابتدا با نام موقت «صورتک» مطرح شد و به گفته مدیران قرار بود به کارگردانی احسان عبدی پور سریال نوروزی شبکه سه سیما باشد. کامبیز دیرباز نیز اولین بازیگری بود که برای حضور در این مجموعه نامش اعلام شد.

قصه این مجموعه درباره شخصیتی است که چند نقش را بازی می کند و فضایی کمدی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آرمان دو» به نوروز نمی‌رسد/ پروژه هنوز کلید نخورده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..