تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش تیم هندبال هدف پویان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ مدیر رسانه باشگاه هدف پویان جوان قم از پیروزی قاطع تیم هندبال هدف پویان قم برابر شهرداری بم در هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال زنان کشور خبر داد.

اسماعیلی گفت: تیم هندبال هدف پویان جوان قم در هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بانوان کشور که حکم هفته ماقبل پایانی این مسابقات را داشت برابر تیم شهرداری بم به پیروزی رسید.

وی افزود: تیم‌های هندبال هدف پویان جوان قم و شهرداری بم روز جمعه در سالن شهید تجلی کرمان برابر هم صف آرایی کردند که در این بازی، نماینده استان قم مجال خودنمایی به حریف نداد و توانست شهرداری بم را با اقتدار با حساب ۲۷ بر ۱۰ شکست دهد.

وی خاطرنشان کرد: لیگ برتر هندبال بانوان این هفته به منظور تشکیل اردوی تیم ملی هندبال بانوان تعطیل است اما هفته پایانی این مسابقات با فاصله‌ای ۲ هفته‌ای برگزار می‌شود و هدف پویان آخرین بازی این فصل را در سالن شهدای بهزیستی قم برابر تاسیسات دریایی تهران برگزار می‌کند.

مدیر رسانه باشگاه هدف پویان جوان قم تصریح کرد: نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر به گونه‌ای پیش رفت که مسابقات هفته چهاردهم تشریفاتی است و تیم تأسیسات دریایی تهران نیز در حالی به قم می‌آید که نایب قهرمان لیگ است و کسب هر نتیجه‌ای برای آن‌ها در رتبه این تیم بی تأثیر است.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش تیم هندبال هدف پویان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..