تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه‌ای از گلکسی J7 2017 برای آمریکا در GFXBench دیده شد

سامسونگ، چند سالی است که بعضی سری‌های محصولات خود را هر سال با تغییرات و به‌روز رسانی‌هایی منتشر می‌کند.

یکی از این محصولات که‌ هر ساله به‌روز رسانی می‌شود گلکسی J7 است که امسال مدل 2017 آن به بازار می‌آید و حالا اطلاعاتی از بعضی نسخه‌های آن در GFXBench دیده شده است.
روز اول این ماه میلادی اطلاعاتی از یک اسمارت فون با شماره مدل SM-J727A در این بنچمارک دیده شد که به نظر می‌رسد مربوط به گلکسی J7 2017 بوده است.

این اسمارت فون می‌تواند به صورت جهانی و همچنین در ایالاتی که داشتن گواهینامه FCC الزامی است ارائه شود.

نسخه SM-J727A می‌تواند مدل بین المللی گلکسی j7 2017 باشد. این محصول دارای پردازنده اگزینوس 7870 است که هشت هسته با فرکانس کلاک 1.5 گیگا‌هرتز و پردازنده گرافیکی مالی T820 را شامل می‌شود.

دیروز هم نسخه دیگری از این اسمارت فون با شماره سریال SM-J727VL در GFXBench شناسایی شده بود.

به‌نظر می‌رسد این نسخه مخصوص ایالات متحده آمریکا باشد و با چیپست اسنپدراگون 425 قدرت داده شده است که‌ شامل ۴ هسته با سرعت 1.4 گیگا‌هرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 308 است.
این نسخه همانند مدل SM-J727A دارای 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.
گلکسی J7 2017 در ایالات متحده آمریکا توسط اپراتور ورایزون ارائه خواهد شد. بر اساس یک شایعه علاوه بر ورایزون این دستگاه در این کشور توسط اپراتور‌های AT&T و U.S Cellular نیز ارائه خواهد شد.

گلکسی j7 2017 اواخر امسال رونمایی می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه‌ای از گلکسی J7 2017 برای آمریکا در GFXBench دیده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..