تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد خراسان رضوی در گناباد آغاز شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد و دبیر اجرایی این مسابقات گفت: رقابتها با حضور 170 ورزشکار و 12 تیم از 12 واحد دانشگاه آزاد اسلامی شهرستانهای خراسان رضوی در حال برگزاری است.
دکتر مجتبی حسن زاده ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقات تا 28 بهمن جاری در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد رقابت می کنند.
دو هزار و 300 دانشجو در قالب 40 رشته در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد به تحصیل اشتغال دارند.
16 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در استان خراسان رضوی فعال است.
2095/7545/1858**خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشاردهنده: حسین کریم زاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات فوتسال دانشجویان دانشگاه آزاد خراسان رضوی در گناباد آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..