تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت ستاره محبوب سینما بانقشه فرار 2

بازگشت ستاره محبوب سینما بانقشه فرار 2

این فیلم ادامه ای بر زندگی "ری برزلین" با بازی "سیلوستر استالونه" است که به عنوان یک متخصص فرار Escape از زندان Prison به داخل بهترین زندان های امنیتی جهان رفته و از آنها فرار می کند.

در نسخه یک این فیلم "آرنولد شوارتزنگر" به عنوان بازیگر Actor روبرو به استالونه کمک کرده و هر دو از زندان می گریزند.

هنوز حضور "آرنولد" در نسخه دوم قطعی نشده اما با اتمام مراحل نهایی فیلمنامه توسط "میلز چاپمن" استیون میلر به اعلام اسامی خواهد پرداخت.

البته شایعاتی مبنی بر حضور "جیسون استتام" بازیگر مشهور هالیوود در این فیلم به گوش می رسد. استتام این روزها درگیر سریع و خشن بوده و به احتمال زیاد پس از آن به این پروژه اضافه می شود.

این فیلم که پیش بینی می شود یکی از پرفروش ترین فیلم های کریسمس سال آینده باشد به احتمال زیاد ژانویه 2018 اکران بین المللی خود را آغاز خواهد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت ستاره محبوب سینما بانقشه فرار 2»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..