تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران نباید اراده رئیس جمهور جدید امریکا را محک بزند/ ترامپ طی روزهای آینده درباره برجام تصمیم می‌گیرد

معاون اول ترامپ با اعلام اینکه در حال بررسی برجام هستیم، مدعی شد: ایران نباید اراده رئیس جمهور جدید امریکا را محک بزند. این کشور باید درباره اقدامات خصمانه و جنگ طلبانه خود تجدیدنظر کند.

به گزارش  وب‌سایت خبری «ای بی سی نیوز» مایک پنس معاون اول ترامپ رییس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌‌ای با این شبکه مدعی شد: ایران نباید اراده رئیس جمهور جدید امریکا را محک بزند. این کشور باید درباره اقدامات خصمانه و جنگ طلبانه خود تجدیدنظر کند.

پنس در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه کدام اقدامات ایران باعث تحریک ترامپ می‌شود مدعی شد برنامه موشکی و دفاعی ایران و حمایت از حوثی‌های یمن از جمله این اقدامات است.

او همچنین در مورد این که امریکا نسبت به اقدامات تحریک آمیز ایران چه واکنشی نشان خواهد داد نیز خاطر نشان کرد: همان طور که رییس جمهور  هم اذعان داشته همه گزینه‌ها از جمله اقدام نظامی بر روی میز است.

معاون اول دولت ترامپ در ادامه گفت: دولت ترامپ معتقد است برجام یک توافق بد است و هم اکنون در حال بررسی اقدام مقتضی علیه برجام است؛ اما در نهایت تصمیم با رئیس جمهور است.

او مدعی شد: رئیس جمهور طی روزهای آینده تصمیم خود را درباره برجام اتخاذ و در این‌باره با همه مشاوران خود از جمله وزیر خارجه و وزیر دفاع نیز مشورت خواهد کرد.

ایلنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران نباید اراده رئیس جمهور جدید امریکا را محک بزند/ ترامپ طی روزهای آینده درباره برجام تصمیم می‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..