تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحریم سپاه برای خروج آمریکا از برجام و توافق هسته‌ای روش مناسبی است

جان بولتون:

نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد گفته که قرار دادن نام سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های «تروریستی» روش مناسبی برای خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 خواهد بود.

ارسال زمانبندی شده: 

شنبه, 23 بهمن, 1395 - 08:37

تحریم سپاه برای خروج آمریکا از برجام و توافق هسته‌ای روش مناسبی است

به گزارش عمارنامه، «جان بولتون»، نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد گفته که قرار دادن نام سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های «تروریستی» روش مناسبی برای خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 خواهد بود.

وی این اظهارات را در نشستی که «مرکز یهودی امنیت ملی آمریکا» و گروه «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» آن را برگزار کردند، مطرح کرد. 

خبرگزاری رویترز چند روز پیش مدعی شد دولت ترامپ در ادامه اقدامات خصمانه ضد ایران در تلاش است تا نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد.

مقام‌های ارشد دفاعی و امنیتی آمریکا درباره این اقدام احتمالی دولت ترامپ هشدار داده و تأکید کرده‌اند گذاشتن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی می‌تواند امنیت نیروهای آمریکایی در عراق و روند جنگ با داعش را به خطر بیندازد.

بولتون در پاسخ به سوالی درباره منظور «مایکل فلین»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید از بیان «رسماً به ایران اخطار می‌دهیم» گفت: «به نظر من معنی این حرف آن است که برجام یک قدم با محو شدن فاصله دارد.»

بولتون افزود: «شاید اگر ما سپاه را سازمان تروریستی اعلام کنیم - کاری که باید ده سال پیش انجام می‌دادیم - ایرانی‌ها شانه بالا می‌اندازند و می‌گویند این اقدامی اهانت‌آمیز است. ما از توافق خارج می‌شویم. این عالی است. در این صورت، ما دقیقاً در نقطه مناسبی قرار می‌گیریم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحریم سپاه برای خروج آمریکا از برجام و توافق هسته‌ای روش مناسبی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..