تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شناسایی 11هزار و 300 خانواده دارای فرزند دو معلول درکشور

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ قائم مقام سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاح متمرکز 94 واحد مسکن خانوارهای دارای دومعلول در نگین شهر گلستان گفت: سازمان بهزیستی از سال 93 برای ساخت مسکن برای خانواده های دارای دومعلول طرحی را شروع کرده است و پیش بینی می شود تا سال 97 به پایان برسد.

قاسم عبدالله زاده افزود: بر اساس برنامه هر سال بین 2 هزار و 500 تا 3 هزار واحد مسکن باید آماده تحویل شود که در مدت 4 سال به پایان خواهد رسید.

وی ادامه داد: از آغاز دولت یازدهم تاکنون بیش از 39هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسیده و پیش بینی می شود این طرح ها تا پایان برنامه ششم تکمیل شود.

قائم مقام بهزیستی کشور گفت: همچنین 124هزار خانواده فاقد مسکن شناسایی شده اند و در صورت تصویب این لایحه در دولت برای این خانواده هم مسکن در نظر گرفته خواهد شد.

محمدتقی زمانی نژاد مدیرکل بنیادمسکن گلستان هم گفت: از سال 94 با همکاری بنیادمسکن، بهزیستی، شهرسازی و انجن خیرین طرح ساخت مسکن برای خانواده های دومعلول استان را آغاز شده و تاکنون 94 خانواده دارای دوعضو معلول در استان شناسایی و تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: درهمه شهرهای استان به جزء گالیکش طرح ساخت مسکن برای خانواده های دو معلول آغاز شده و امروز به مناسبت دهه فجر 13 واحد در نگین شهر برای این خانواده ها افتتاح و به آنها تحویل داده شد.

زمانی نژاد اضافه کرد: اعتبار برای ساخت این بناها در شهرها 48میلیون تومان است که 15میلیون تومان بنیادمستضعفان، 10میلیون تومان بهزیستی، 5میلیون تومان انجمن خیرین کمک کرده اند و 18میلیون تومان وام کم بهره با بازپرداخت طولانی مدت است.

وی گفت: عملیات اجرایی 5واحد هم برای این خانواده ها امروز در کردکوی آغاز شده است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شناسایی 11هزار و 300 خانواده دارای فرزند دو معلول درکشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..