تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع ۱۰ها هزار اقلام فرهنگی مذهبی در گیلان / بقای اسلام در عاشورا و بقای تشیع در فاطمیه است

ساعت: 12:16 منتشر شده در مورخ: 1395/11/23 شناسه خبر: 1036051

عضو ستاد فاطمیه کشور از توزیع ۱۰ها هزار قلم فرهنگی در فاطمیه امسال در گیلان خبر داد و گفت: بقای تشیع در همین ایام فاطمیه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، بر نشر فرهنگ فاطمی و شعائر آن در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: علت تاکید مراجع و مقام معظم رهبری مبنی بر نشر شعائر فاطمیه(س) برای این است که بقایع تشیع به فاطمیه(س) گره خورده است.

وی هدف حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها را دفاع از حریم ولایت و امامت عنوان کرد و افزود: امنیت و بقای کشور شیعی ایران به بقای و تعظیم فاطمیه(س) است چون هدف حضرت زهرا(س) دفاع از امیرالمونین (ع) و مقام ولایت است.

مسئول ستاد فاطمیه گیلان با اشاره به نصح صریح حضرت رسول صلوات الله علی مبنی بر اینکه هرکس بیمیرد در حالی که امام زمانش را نشناسد کانه به مرگ جاهلیت مرده است، گفت: امام زمان حضرت زهرا سلام الله علیها امیرالمونین علی علی السلام بوده است.

عضو ستاد فاطمیه کشور با بیان اینکه تعظیم فاطمیه تعظیم اعتقادات شیعی است، اظهار کرد: بقای دین اسلام در قیام حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در عاشورا است و بقا مذهب تشیع نیز در مکتب فاطمیه می باشد.

کریمی با بیان اینکه فاطمیه هم از نظر بقای تشیع و هم از نظر ارزش های کشور حائز اهمیت است گفت: مقام معظم رهبری می فرماید من رزق هر سالم را از فاطمیه همان سال می گیرم و در عظمت ایام فاطمیه می توان حضور مقام معظم رهبری در اقامه عزا را از مصادیق مهم بودن این ایام برشمرد.

مسئول ستاد فاطمیه گیلان به تبیین برنامه های ستاد مذکور در ایام فاطمیه سال جاری پرداخت و افزود: طی سال های گذشته حدود ۱۹ هزار پرچم در سطح استان گیلان توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: در سال جاری در مبحث تبلیغات محیطی در شهر های بزگ مقرر شده تا از پرچم های سال گذشته استفاده کنند.

کریمی به تهیه و توزیع ۱۰ها هزار اقلام فرهنگی در استان خبر داد و گفت: در فاطمیه امسال مجموعا ۱۰ها هزار پوستر، بروشور، کتاب، محصولات کودک و نوجوان و آویز آیینه ماشین، توسط مسئولان شهرستانی ستاد فاطمیه توزیع خواهد شد.

مسئول ستاد فاطمیه گیلان به اقامه عزای فاطمی در سطح شهر رشت اشاره کرد و گفت: در فاطمیه اول نیز از میدان سرپل ذهاب تا گلزار شهدا دسته عزا به راه خواهیم انداخت و همچنین برای فاطمیه دوم نیز برای عزا داری همراه با علم ها و دسته ها و هیآت مختلف اقامه عزا خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع ۱۰ها هزار اقلام فرهنگی مذهبی در گیلان / بقای اسلام در عاشورا و بقای تشیع در فاطمیه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..