تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بستر اشتغال در قروه ودهگلان نابود شده است باید احیاء شود/ سهم آب قروه ودهگلان از سد قوچم تاکنون مشخص نشده است

ساعت: 11:59 منتشر شده در مورخ: 1395/11/23 شناسه خبر: 1035804

نماینده قروه و دهگلان در مراسم تجلیل از ورزشکاران دهگلان:

نماینده قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از ورزشکاران دهگلان گفت: بستر اشتغال در قروه ودهگلان نابود شده است باید احیاء شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد مرادی نمایند شهرستانهای قروه و دهگلان در مراسم تجلیل از ورزشکاران درسالن المپیک دهگلان در گفتگو با دهگلان شیدا اظهار داشت:متاسفانه بستر اشتغال در دو شهرستان نابود شده و هیچ کاری در راستای اشتغال قروه ودهگلان  صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر احیای بستر اشتغال در دو شهرستان و تلاش در تخصیص سهم آب تاکید کرد وگفت: یکی از مطالبات مهم مردم رفع بیکاری است.

مرادی گفت: متاسفانه در سال های اخیر نتوانسته ایم بسترهای اشتغالزایی را همچون ذوب آهن شهرستان قروه حفظ کنیم که از دست دادن آن موجب بیکاری افراد منطقه شده است.

وی ضمن اشاره به وضعیت مطلوب و حاصلخیزی زمین های کشاورزی منطقه دهگلان و قروه گفت: تنها 10 درصد از زمینهای استان های کردستان، "آبی" می باشد در حالی که این میانگین در کشور 47 درصد است.

نمایند قروه ودهگلان درمجلس گفت: ما مخالفتی با خروج آب های منطقه جهت تامین آب شرب استان های دیگر نداریم اما به شرطی که به میانگین کشوری 47 درصد برسیم.

مرادی با اشاره به اینکه سهم آب های شهرستان های قروه و دهگلان مشخص نیست، گفت: هرچند امسال نتوانستیم جهت تامین آب شرب قروه و دهگلان تخصیص بگیریم اما تلاش خواهیم کرد در سال آینده، آب شرب شهرستان های قروه و دهگلان و روستاهای تابعه را از محل سد قوچم تامین کنیم.

در ادامه جلیل شکوی ، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهگلان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مکان های ورزشی شهرستان، گفت: با پیگیری های نماینده شهرستان های قروه و دهگلان، اعتبار 20 میلیارد ریالی جهت احداث سالن ورزشی در شهر بلبان آباد تامین شده است و در سال آینده شاهد افتتاح سالن چند منظوره ورزشی در این شهر خواهیم بود.

وی افزود: از دیگر پروژه های مهم ورزشی شهرستان دهگلان، افتتاح سالن ورزشی چند منظوره است که با تکمیل پیست دو و میدانی، این مهم در اسفند ماه تحقق خواهد یافت.

در پایان از اعضای هیئت بسکتبال و ورزشکاران پیشکسوت این رشته ورزشی در شهرستان دهگلان با اهدای تندیس، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بستر اشتغال در قروه ودهگلان نابود شده است باید احیاء شود/ سهم آب قروه ودهگلان از سد قوچم تاکنون مشخص نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..