تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم خوزستان خواستار پاسخگویی دولت در خصوص قطع مکرر آب و برق و تعطیلی استان شدند

 فارس: قطع مکرر آب و برق و تبع ان تعطیلی مدارس باعث سردرگمی مردم در شهرهای مختلف استان به ویژه کلانشهر اهواز شده است.

محمد عباسپور از شهروندان اهوازی در این باره می‌گوید: معلوم نیست در استان چه خبر است با یک باران یا مه‌گرفتگی و گرد و غبار آب و برق و تلفن قطع می‌شود.

وی افزود: چرا باید ما در استانی که مرکز تولید انرژی کشور هستیم در چنین وضعیت قرار داشته باشیم.

سعید لجمیری دیگر شهروند اهوازی نیز با انتقاد از وضعیت نامناسب زیرساخت‌ها در استان خوزستان گفت: با کمترین اتفاق در استان مردم با قطعی گسترده آب، برق و تلفن و اینترنت مواجه می‌شوند و این برای مردم مشکلات جدی ایجاد کرده است.

وی افزود: بدون اطلاع قبلی آب و برق قطع می‌شود و مردم هیچ ذخیره آبی در خانه ندارند و در واقع زندگی مردم در خانه نیز فلج شده است.

محمدرضا حلاف یکی دیگر از شهروندان اهوازی گفت: دولت برای مشکلات استان کمیته‌ای ویژه تشکیل دهد متاسفانه مدیران اجرایی استان حقیقت را به مردم نمی‌گویند.

وی افزود: تنها با گذشت چند روز از افتتاح نیروگاه‌های برق توسط معاون اول رییس جمهور برق اکثر شهرهای خوزستان با یک مه‌گرفتگی مختصر قطع شده است.

رضا محمدزاده نیز در این خصوص گفت: وضعیت فعلی استان خوزستان باعث مهاجرت مردم از این استان شده است.

وی گفت: اکثر بستگان ما در حال انتقال کار و زندگی خود به استان‌های دیگر هستند چون امیدی به حل مشکلات استان خوزستان نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم خوزستان خواستار پاسخگویی دولت در خصوص قطع مکرر آب و برق و تعطیلی استان شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..