تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر سیا از جاسوسی های ولیعهد عربستان!

شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد، معاون نخست وزیر و وزیر کشور عربستان سعودی ظاهرا به پاس آنچه که حضور اطلاعاتی اش در مبارزه با تروریسم اعلام شده ، از سوی سرویس اطلاعاتی مرکزی آمریکا "C I A" مورد تقدیر قرارگرفت.

روزنامه عربستانی "عکاظ" مدعی شد: شاهزاده محمد بن نایف ولیعهد عربستان سعودی، روز (جمعه) دهم فوریه، مدال "جورج تنت" را از سوی سرویس اطلاعاتی مرکزی آمریکا "C I A"در ریاض دریافت کرد. این مدال به پاس نقش برجسته بن نایف در زمینه مبارزه با تروریسم و همچنین کمک های قابل توجهش در تحقق امنیت و صلح بین المللی به وی اعطا شد.

به گفته این روزنامه "مایکل بامبیو" مدیر سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا، مدال "جورج تنت" را به شاهزاده محمد بن نایف اعطا کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر سیا از جاسوسی های ولیعهد عربستان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..