تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر سال پایه محاسبه رشد اقتصادی از 1383 به 1390

معاون اقتصادی بانک مرکزی با بیان اینکه سال پایه محاسبه رشد اقتصادی از 1383 به 1390 تغییر می‌کند، گفت: گزارش رشد اقتصادی سه ماهه سوم (9 ماهه 95) امسال براساس سال پایه 90 محاسبه و منتشر می‌شود.

پیمان قربانی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به تغییر سال پایه محاسبه رشد اقتصادی از 83 به 90، اظهارداشت: سال پایه یک مولفه‌ است که هر چند سال یک بار متناسب با تحولات اقتصادی باید تغییر کند و بانک مرکزی هم بر به‌هنگام‌سازی سال پایه تاکید دارد.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی ضرورت تغییر سال پایه، تغییر سهم بخش‌های مختلف از تولید ناخالص داخلی است.

معاون اقتصادی بانک مرکزی با بیات اینکه گزارش رشد اقتصادی 9 ماهه سال 95 براساس سال پایه 90 منتشر خواهد شد، تصریح کرد: هر چقدر سال پایه به سال مورد محاسبه نرخ رشد اقتصادی نزدیک‌تر باشد، نرخ رشد اقتصادی دقیق‌تر خواهد بود.

به گزارش فارس، مرکز آمار ایران همچنان نرخ رشد اقتصادی را براساس سال پایه 1376 محاسبه و اعلام می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر سال پایه محاسبه رشد اقتصادی از 1383 به 1390»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..