تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی بزودی از چیپست اختصاصی خود با نام Pinecone رونمایی می‌کند

دعوای بین اندروید و iOS یکی از مهمترین دعواهای دنیای تکنولوژی است. اما عقیده شما هر چه باشد، اپل یک برتری دارد: تجمیع سفت و سخت بین نرم‌افزار و سخت‌افزار. ماهیت منبع باز اندروید باعث می‌شود که بتواند با پیکربندی‌های سخت‌افزاری زیادی سازگار باشد. در حال حاضر، کوالکام و مدیاتک دو سازنده اصلی چیپست‌های اسمارت‌فون هستند و چیپست‌های آنها به مرور زمان با اندروید سازگاری بیشتری دارد. اما هر کمپانی که بتواند چیپست خود را بسازد، می‌تواند مزیت‌های زیادی در اختیار کاربران خود قرار دهد.

حال روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داده که شیائومی تا کمتر از یک ماه دیگر از چیپست اختصاصی خود با نام Pinecone رونمایی می‌کند. برخی منابع معتقدند که اولین اسمارت‌‌فون شیائومی که از Pinecone بهره می‌برد، گوشی شیائومی Mi 5C خواهد بود. با این اوضاع، شیائومی دومین شرکت چینی خواهد بود که چیپست اختصاصی خود را تولید می‌کند. سین یانگ یکی از تحلیلگران تکنولوژی می‌گوید:

یک تولیدگننده اسمارت‌فون تنها زمانی می‌تواند به قله تجربه کاربری برسد که تجمیع سفت و سختی بین نرم‌افزار و سخت‌افزار ایجاد کند.

توسعه چیپست اختصاصی باعث می‌شود که شیائومی از نوسانات زنجیره تامین در امان باشد. به عنوان مثال، در هند که یکی از بزرگترین بازارهای شیائومی است، دعواهای حقوقی باعث شده که استفاده شیائومی از چیپست‌های کوالکام محدود بماند.

هنوز مشخص نیست که چیپست شیائومی در مقایسه با چیپست‌های کوالکام و مدیاتک چگونه خواهد بود، اما از نظر مالی برای شیائومی سودمند خواهد بود. وابستگی کمتر به دیگر تولیدکنندگان باعث می‌شود که شیائومی در وقت و زمان صرفه‌جویی کند و در بلند مدت منجر به عرضه اسمارت‌‌فون‌های ارزان‌تر می‌شود. شیائومی هنوز یکی از نام‌های جوان در دنیای تکنولوژی است، اما توسعه چیپست اختصاصی به دیگر غول‌های تکنولوژی گوش‌زد می‌کند که شیائومی رقیبی سرسخت خواهد بود.

ایمان روستا

فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی بزودی از چیپست اختصاصی خود با نام Pinecone رونمایی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..