تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داماد عصبانی خون به پا کرد

سلامت نیوز: دامادی که ۸‌ ماه پس از ازدواج، با خانواده همسرش دچار اختلاف شده بود در جنایتی هولناک مادر و برادر همسرش را به قتل رساند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، عصر چهارشنبه سر و صدايي كه از يكي از ساختمان‌هاي منطقه گلشهر جنوبي بندرعباس به گوش مي‌رسيد خبر از حادثه‌اي تلخ مي‌داد. صدا از خانه زني شنيده مي‌شد كه همراه با پسرش زندگي مي‌كرد. همسايه‌ها ماجرا را به پليس خبر دادند و وقتي مأموران كلانتري به محل حادثه رسيدند داماد خانواده در حال خروج از آنجا بود.

اما مأموران مانع او شدند و وقتي داخل خانه رفتند با صحنه هولناكي روبه‌رو شدند. صاحبخانه همراه با پسرش با ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده بودند و تنها مظنون اين جنايت كسي نبود جز داماد خانواده. كمتر از 10دقيقه از اين جنايت مي‌گذشت كه قاضي محسن مينا، بازپرس جنايي بندرعباس به محل جنايت رسيد و بررسي‌ها در اين‌باره آغاز شد.

بازپرس جنايي در جريان تحقيقات چاقويي را كه هنوز خون‌آلود بود در كابينت آشپزخانه كشف كرد. متهم چاقو را شسته بود تا هيچ اثري از خود باقي نگذارد كه كشف آن باعث شد او به جنايت اعتراف كند. متهم در اعترافاتش گفت: من و همسرم 8‌ماه قبل ازدواج كرديم.

او مدت‌ها در كلن آلمان زندگي مي‌كرد و وقتي به بندر آمد با يكديگر آشنا شديم و ازدواج كرديم. وي ادامه داد: من مدتي قبل 2ميليون تومان به مادرزنم قرض داده بودم اما او حاضر نبود پولم را پس دهد. به همين دليل به خانه‌اش آمدم تا در اين‌باره صحبت كنيم اما برادرزنم كه كارمند بانك بود هم در آنجا حضور داشت.

چون عصباني شده بودم اول با برادرزنم درگير شدم و با چاقويي كه از آشپزخانه برداشته بودم او را به قتل رساندم. همان موقع بود كه مادرزنم شروع به داد و فرياد كرد و مجبور شدم او را هم به قتل برسانم. در ادامه چاقو را شستم و مي‌خواستم فرار كنم كه مأموران دستگيرم كردند. به گفته بازپرس مينا، متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات در اين‌باره در جريان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داماد عصبانی خون به پا کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..