تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلاهبرداری اینترنتی از فروشندگان کلیه

سلامت نیوز: مردی که با معرفی خود به‌عنوان پزشک دست به کلاهبرداری اینترنتی از فروشندگان کلیه می‌زد، دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، تحقيقات پليس فتاي استان قم براي دستگيري اين مرد با شكايت يكي از مالباختگان شروع شد. او به مأموران گفت: به‌دليل مشكلات مالي زيادي كه داشتم مي‌خواستم يكي از كليه‌هايم را بفروشم. براي فروش در سايت‌هاي اينترنتي آگهي داده بودم تا اينكه مردي با من تماس گرفت.

او خودش را پزشك جراح بيمارستان شهيد نمازي شيراز معرفي كرد و مدعي شد كه يكي از بيمارانش قصد خريد كليه‌ام را دارد. او به بهانه گرفتن نوبت براي انجام آزمايش از من خواست هزينه آزمايش‌ها را به حسابش واريز كنم اما پس از واريز اين مبلغ ديگر خبري از وي نشد. به گفته سرهنگ موالي، رئيس پليس فتاي استان قم، با اين شكايت متهم دستگير و مشخص شد كه با اين شگرد از فروشندگان كليه 8ميليون تومان كلاهبرداري كرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلاهبرداری اینترنتی از فروشندگان کلیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..