تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از دستکش واقعیت مجازی زاکربرگ تا بالارفتن امنیت در واتس‌اَپ

۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از دستکش واقعیت مجازی زاکربرگ تا بالارفتن امنیت در واتس‌اَپ

خبرآنلاین:

شماره 1 - تیم کوک مدیر اجرایی اپل از اخبار جعلی در فضای مجازی ابراز نگرانی کرد. وی تأکید کرد مردم نیازمند فیلتر برای یافتن اخبار صحیح و معتبر هستند.

شماره 2 - کارگران تسلا موتورز نسبت به ساعات کاری زیاد و آسیب بدنی حین کار شکایت کردند. ایلان ماسک مدیر کمپانی نیز این شکایت را ظالمانه و غیراخلاقی خواند.

شماره 3 - سباستین ترون، مردی که در توسعه گوگل ایکس نقش اصلی داشت، با علوم رباتیک خود استارتاپ غذای سالم راه‌اندازی کرده تا به‌زعم خود غذای سالم به مردم بدهد.

شماره 4 - ماه آینده گلکسی اس 8 در نیویورک در حالی رونمایی می‌شود که دستیار دیجیتالی موسوم به Bixby با شیشه خمیده شبیه نوت 7 و باتری هم‌اندازه نوت 7 دارد و البته خبری از دکمه فیزیکی هوم روی آن نخواهد بود.

شماره 5 - کمپانی نرم‌افزاری Zenefits بیش از 45 درصد از نیروی کار خود را از کار بیکار می‌کند.

شماره 6 - کمپانی Airbnb اعلام کرد با پرداخت 300 میلیون دلار کمپانی کانادایی Luxury Retreats را به مبلغ 300 میلیون دلار می‌خرد. این کمپانی در کار اجاره دادن خانه‌های لوکس است.

شماره 7 - «میراندا کر» نامزد ایوان اشپیگل،مؤسس اسنپ چت گفت نمی‌تواند بپذیرد چرا فیس بوک ایده‌های اسنپ را می‌دزدد؟

شماره 8 - مارک زاکربرگ نمونه‌ای از دستکش واقعیت مجازی جدیدی را برای آکیلس ریفت Oculus امتحان کرد. وی با این دستکش قادر به تایپ کردن و سایر تعاریف مجازی شد که در نوع خود بی‌نظیر است.

شماره 9 - تیم وسترگرین، مدیر اجرایی رادیو اینترنتی پاندورا می‌گوید کلیک روی سرویس‌های استریمینگ به حد انفجاری خود نرسیده است چراکه استفاده از آن برای کاربران سخت و دشوار شده است. درآمد 2016 این کمپانی به 1.39 میلیارد دلار رسید که 343 میلیون دلار کاهش را در مقایسه با سال قبل از آن نشان می‌دهد.

شماره 10 - واتس‌اَپ تأیید دو مرحله ورود به اکانت را راه‌اندازی کرد. کاربران می‌توانند برای بالابردن امنیت اپلیکیشن مورداستفاده خود از این تأیید دو مرحله‌ای با زدن پسورد 6 رقمی محافظت بیشتری کنند.


(عکس خبر: زاکربرگ در مرکز تحقیقات آکلیس ریفت و آزمایش دستکش مجازی جدید)
5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از دستکش واقعیت مجازی زاکربرگ تا بالارفتن امنیت در واتس‌اَپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..