تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت بیش از سه میلیون بنگاه خرد در کشور

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم آغاز به کار سومین کنفرانس هلدینگ که خانه صنعت، معدن وتجارت جوانان ایران برپا کرده است، گفت: اکنون 953 شهرک و ناحیه صنعتی در کشور دایر شده که در آنها در مجموع 88 هزار بنگاه صنعتی در 31 استان کشور فعالیت دارند و مجوز صنعتی و پروانه بهره برداری دارند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی اضافه کرد: تعداد 84 هزار و 500 بنگاه دارای مشخصه کوچک و متوسط (اس ام ای SME ) هستند و در واقع چهار هزار و 500 بنگاه متوسط و بیش از 80 هزار بنگاه کوچک هستند .

وی همچنین از فعالیت هفت شهرک فناوری در کشور خبر داد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین عنوان کرد: امروز بیش از سه میلیون بنگاه خرد در کشور فعالیت دارند که از این رقم 650 هزار بنگاه خرد تولیدی محسوب می شوند که سهم افزون بر 20 درصدی را به خود اختصاص داده اند.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت بیش از سه میلیون بنگاه خرد در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..