تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس‌دهی مراکز شبانه‌روزی به بیش از 2 هزار بیمار روانی مزمن

بهزیستی تهران 2 هزار و 200 نفر بیمار روانی مزمن را در مراکز شبانه‌روزی سرویس می‌دهد

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اصغر باقری مدیر کل بهزیستی استان تهران در آیین افتتاح مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی بیماران روانی مزمن احبا که امروز(شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: اگر خانواده‌های این عزیزان نباشند، حلقه درمان کامل نمی‌شود.

وی ضمن اشاره به نقش رسانه‌ها در این زمینه افزود: اگر رسانه‌ها و ارباب جراید نبودند، صدای بهزیستی هیچ‌گاه به گوش نمی‌رسید.

مدیر کل بهزیستی استان تهران تصریح کرد: بهزیستی استان تهران به 2 هزار و 200 بیمار روانی مزمن به طور شبانه‌روزی خدمات رسانی می‌کند. اعضای جامعه ما با واژه بیمار روانی ارتباط خوبی برقرار نکرده‌ا‌ند، زیرا شناخت مناسبی به این افراد ندارند و از نزدیک شدن به آن‌ها می‌ترسند.

باقری ادامه داد: ما باید کاری کنیم که این بیماران به فعالیت‌های روزانه خود بپردازند، زیرا توانایی برخی از آنان به حدی است که حتی انسان‌های سالم این توانمندی‌ها را ندارند.

گفتنی است؛  آیین افتتاح مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی بیماران روانی مزمن احبا با حضور مقامات و مسئولان بهزیستی کشور برگزار شد.

علی اصغر باقری مدیر کل بهزیستی استان تهران، نقدی‌نژاد معاون توانبخشی بهزیستی کشور، فرهادی فرماندار تهران و نوپرست مدیر کل دفاتر مراکز روزانه بهزیستی کشور در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس‌دهی مراکز شبانه‌روزی به بیش از 2 هزار بیمار روانی مزمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..