تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش ترامپ به سخنان روحانی در راهپیمایی 22 بهمن

«... ترامپ در پاسخ به هشدار متقابل روی آورده و گفته: بهتر است او مواظب باشد».

به نقل از خبرگزاری فرانسه (AFP)، “دونالد ترامپ” رئیس جمهور آمریکا به همتای ایرانی خود هشدار داد.

براساس این گزارش، تنش های لفظی و هشدارها بین روسای جمهور ایران و آمریکا شدت گرفته است.

خبرگزاری فرانسه افزود: روحانی خطاب به جمعیت انبوه صدها هزار نفری که در سالروز انقلاب اسلامی 1979 شرکت کرده بودند گفت: باید با مردم ایران با زبان احترام سخن بگویید. ملت ایران هر کسی را که دربرابر این کشور از زبان تهدید استفاده کند پشیمان خواهد کرد.

وی ادامه داد: هرکسی که دولت ایران و نیروهای نظامی آن را تهدید کند باید بداند که ملت ما بیدار و هشیار هستند.

خبرنگاران از ترامپ پرسیدند واکنش شما به سخنان روحانی مبنی بر اینکه “هر کسی ایران را تهدید کند، پشیمان خواهد شد” چیست؟ ترامپ در پاسخ به هشدار متقابل روی آورده و گفته: “بهتر است او مواظب باشد”.

در ادامه این گزارش آمده است: ترامپ روز جمعه بار دیگر به لفاظی علیه ایران پرداخت و به رئیس جمهور این کشور هشدار داد، درباره کلماتی که به کار می برد، مواظب باشد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: رئیس جمهور آمریکا از زمان شروع به کار، لفاظی علیه ایران را به صورت قابل توجهی تشدید کرده. وی همچنین تحریم های جدیدی را پس از آزمایش موشکی علیه این کشور به جریان انداخته است.

در پایان این گزارش آمده است: افراد زیادی در تیم ترامپ هستند که خواهان اتخاذ مواضع سخت تری علیه تهران می باشند اما تاکنون از لغو توافق هسته ای خودداری ورزیده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش ترامپ به سخنان روحانی در راهپیمایی 22 بهمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..